کد خبر: ۵۵۲۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قدس از کشف و معدوم‌سازی حدود ۱۳ تن تخم‌مرغ فاسد و ۳ تن امعاواحشا مرغ فاسد در شهرقدس خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «ناصر کریمی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته یک دستگاه تریلر حاوی بیش از ۱۳ تن تخم‌مرغ بدون مشخصات، با دستور قضایی محموله فوق ضبط شد و پس از احراز غیرقابل‌مصرف بودن آن با دستور مقام قضایی توسط گروه کارشناسان بهداشت مواد غذایی معدوم شد.

وی افزود: همچنین ۳ تن از امعا و احشا مرغ پس از بررسی‌های لازم و تائید فاسد بودن آن معدوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قدس بیان داشت: شهروندان هرگونه گزارش و تخلفی را در زمینه عرضه غیربهداشتی فراورده‌های خام دامی را با شماره ۴۶۸۰۳۰۳۶-۰۲۱ در میان گذارند.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دوری و دوستی
|
Germany
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
2
با تشکر از زحمات آقای دکتر کریمی.دست مریزاد
طبیعی است که این تریلی ها به سردخانه ... آمد و شد دارند.با عقل سلیم جور در نمیاد که فروشگاه زنجیره ای ایکس بخاطر چندتا کارتن ماهی و‌گوشت و یا تخم‌مرغ ۵۰۰ میلیون اجاره دهد.این سردخانه دارای غرفه های متعدی است که نیاز است تمامی غرفه ها مورد بازدید کارشناسان قرار بگیرند.از همه مهمتر تولیدکنندگان شهرستان که تمامی مشتریانش بخاطر کیفیت بالا و قیمت پایین رضایت کامل دارند،مورد حمایت قرار گیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
2
بایستی ارگانهای نطارتی و بازرسی و حراست در مورد سردخانه ایکس وارد عمل شوند.
۱)چه کسی اجازه داده بود یک سردخانه حتی بدون پروانه تاسیس اقدام به فعالیت نماید.
۲) نقشه و فرمهای پروانه بهداشتی مجددا بررسی شود
۳) چه کسی و یا چه کسانی به یک ابربدهکار بانکی مشاوره داده اند تا این شخص از دامپزشکی پروانه بهداشتی بگیرد در حالیکه جهت میوه و صیفی جات تعبیه شده است
۴) مسوول فنی این سردخانه کجاست؟و حقوق این مسوول فنی به جیب چه کسی می رفته؟
و سوالات دیگر.

این نکته ضروری است که دکتر کریمی اخیرا مسوول شهرستان شده اند و قصد اصلاح امور دارند و مشکلات هیچ ارتباطی به ایشان ندارند
ناشناس
|
Singapore
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
2
وظیفه ارگانهای نظارتی این نیست که به تخلفات کلان رسیدگی‌کنند بلکه حفاظت از متخلفان و‌مجرمان سیستم دولتی است .اوضاع شدیدا اسفناک است .رییس یک شهرستانی به بهانه اینکه مجوز قرنطینه دو‌ساعت با تاخیر فکس شده است مترصد این است که به زعم خود حال مسوول فنی را در یک شهرستان دیگر بگیرد و لذت ببرد و این در حالیست که بعد از فکس مجوز ،کارشناس قرنطینه یک هفته بعد مجوزها را بررسی می‌کند تایید تخلیه و یا عدم‌ وصول بزند .وضعیت روحی بعضی از روسای شهرستانها واقعا آنرمال است و کرسی های مدیریتی بهانه ای برای حالگیری شده است و این جای تاسف دارد.

سردخانه بایستی استاندارد باشد چرا که محموله های منجمد بجای یکسال در عرض دو ماه فاسد می شوند.شک نکنید کسی که این پروانه را برای سردخانه‌ گرفته است بعد از مدتی در یک شهرستان دیگری و با وقاحت تمام اقدام به تخلف بسیار کلان خواهد کرد.
نظر شما
ادامه