کد خبر: ۵۵۲۷۵

استاد دانشگاهی در شهر پولمن در واشنگتن آمریکا، که اداره کننده مرکز اسلامی نیز می باشد، با راه اندازی فروشگاه گوشت حلال، نیاز غذایی بسیاری از دانشجویان مسلمان را برطرف می سازد.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از حوزه نیوز، درحالی که پیدا کردن گوشت حلال برای دانشجویان مسلمان در کشورهای غربی یک چالش بزرگ محسوب می شود، یک فروشگاه گوشت حلال در پولمن، شهری در ویتمن در ایالت واشنگتن در آمریکا، به دانشجویان گوشت حلال ارائه می دهد.

«محمد آر.اسلام»، یک استاد علوم کشاورزی و خاک شناسی و صاحب فروشگاه گوشت حلال پی.ان.دبلیو در این باره به خبرنگاران گفت: گوشت حلال یکی از الزامات فرهنگی و مذهبی برای مسلمانان است.

اسلام که همچنین مدیر اجتماعی برنامه «غذادهی به گرسنگان» توسط انجمن امت اسلامی آمریکای شمالی می باشد گفت: ما همان گوشت حلال را برای فروش می فرستیم.  آن ها خواهران و برادران ما هستند که شاید شغل شان را از دست داده یا در وضعیت نامناسبی باشند.

استاد اسلام رئیس مرکز اسلامی پولمان در سال ۲۰۱۰ فروشگاه گوشت حلال را افتتاح کرد و از آن زمان تا کنون برای جوامع اسلامی درپولمن، مسکو و پالوز گوشت حلال ارائه می دهد. وی تدارک گوشت حلال را برای سایر شهرها مانند اسپوکاین ، سیاتل ، پورتلند و حتی شهر مونتانا گسترش داده است.

علاوه بر تأمین نیازهای غذایی گوشت حلال در منطقه، این فروشگاه همچنین در زمینه تأمین نیازهای فرهنگی و غذارسانی به نیازمندان نیز فعالیت می کند.

منبع: aboutislam


نظر شما
ادامه