کد خبر: ۵۵۳۴

حکیم مهر - اولین محموله وارداتی گوشت گرم و لاشه گوسفندی از طریق پرواز هوایی وارد فرودگاه دشت ناز ساری گردید.
طبق هماهنگی های بعمل آمده و مجوزهای صادره از سوی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، اولین محموله وارداتی گوشت گرم و لاشه گوسفندی از طریق پرواز هوایی وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.
این محموله 8 تنی که با پرواز اختصاصی از کشور قزاقستان توسط شرکت تجاری بهدیس تجارت البرز وارد کشور شد در مراکز عرضه مجاز فرآورده های خام دامی استان و واحد های بسته بندی توزیع گردید.
دکتر مختاری مدیر کل دامپزشکی استان مازندران با اشاره به نظارت دامپزشکی در روند ارسال، تخلیه و توزیع این محموله، حضور کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی را در بحث واردات با اهمیت خواند و افزود: به منظور تامین و حفظ سلامت هم میهنان گرامی، سازمان دامپزشکی کشور با استقرار ناظرین بهداشتی در کشور مبدا و نیز کنترل مجدد کلیه محموله ها، زنجیره سرما در هنگام حمل و نقل فراورده های خام دامی وارداتی در هنگام ورود به کشور، امنیت غذایی و آسودگی خاطر ایشان را فراهم می آورد.
مختاری در ادامه از هم میهنان عزیز در خواست کرد تا صرفاً نسبت به خرید فراورده های خام دامی دارای شناسنامه، کد رهگیری و مهر تائید دامپزشکی اقدام و در صورت مواجه با لاشه های فاقد مهر بازرسی و یا فاقد برچسب نشانه گذاری مراتب را به نزدیک ترین شبکه دامپزشکی اطلاع دهند.

 

 

نظر شما
ادامه