کد خبر: ۵۵۳۶۳

سخنگوی دولت تأکید کرد: قبل از مهلت قانونی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «علی ربیعی» دوشنبه، 14 بهمن ماه در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرگزاری خانه ملت در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در مهلت قانونی گفت: پیش از اتمام مهلت قانونی، وزیر پیشنهادی این وزارتخانه معرفی می‌شود.

سخنگوی دولت ادامه داد: درست است که مجلس اسفند ماه بررسی لایحه بودجه را در دستور کار دارد اما اگر دولت بتواند به جمع‌بندی برسد، فرد پیشنهادی را در مهلت قانونی به مجلس معرفی می‌کند؛ تاکنون حداقل 6 نفر برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی و مشورت قرار گرفته‌اند که پس از جمع‌بندی، وزیر پیشنهادی معرفی خواهد شد.

وی گفت: وزارت جهاد کشاورزی برای دولت مهم است مخصوصاً در این دوره که یکی از شاخص‌های مهم بهداشت غذایی است بنابراین دولت در تلاش است فردی دانا، خوش فکر، دنبال کننده امور و متخصص را برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی معرفی کند.

ربیعی در این خصوص که آیا برای معرفی وزیر پیشنهادی با مجلس مشورت کرده‌اید یا خیر، تصریح کرد: پس از جمع‌بندی حتماً موضوع را به اطلاع مجلس می‌رسانیم، لازم نیست در زمان بررسی افراد با مجلس مشورت کنیم، این کار باعث وقفه می‌شود؛ در نهایت پس از مشخص شدن وزیر پیشنهادی، آقای امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری، وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی را به اطلاع مجلس می‌رساند.

 
نظر شما
ادامه