کد خبر: ۵۵۴۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

مسئولین نظام دامپزشکی استان مازندران در نشست دیدار مردم با مسئولان در مصلی ساری در حاشیه نماز جمعه برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مراجعین حضور یافتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی مازندران، همزمان با دهه مبارک فجر و وفق برنامه ریزی انجام شده، نظام دامپزشکی به عنوان مرجع صدور پروانه دامداري و دامپزشکان جهت همکاری و تعامل با مسولان استانی و شهرستانی و پاسخگویی به مراجعین با حضور در مصلی نمازجمعه، به درخواست‌های مراجعین پاسخ گفته و راهنمایی لازم به متقاضیان صورت گرفت.

شایان ذکر است رییس نظام دامپزشکی استان مازندران درخصوص حضور نظام دامپزشکی در این گونه جلسات گفت دیدار چهره به چهره در کنار سایر مسوولان سبب ارتقا جایگاه دامپزشکی به عنوان رکن اصلی سلامت جامعه شده و به حل سریعتر مشکلات مردم و نیز رفع شبهات بهتر کمک می کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، همچنین «دکتر سید حسین رضوانی» مدیر کل دامپزشکی نیز امروز جمعه 18 بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر علاوه بر حضور در مصلی شهرستان رامسر به منظور پاسخگویی به ارباب رجوع و دیدار چهره به چهره با مردم برای اجرای ملاقات عمومی، پیش از خطبه های نماز جمعه با مردم و نمازگزاران سخن گفت .

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
2
4
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
2
افرین دکتر گلپایگانی عزیز. ارتقای دامپزشکی چنین افرادی را میطلبد.
نظر شما
ادامه