کد خبر: ۵۵۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

مسئول روابط عمومی رویداد مسابقه علمی دامپزشکی کشور گفت: مسابقه ایده شو دام تاپ برای ایجاد فضای خلاقانه جهت بهبود فضای کسب وکار ۳۰ بهمن در دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از دانشجو، «علیرضا ستوده نیا»، مسئول روابط عمومی رویداد اولین مسابقه علمی دامپزشکی کشور با اشاره به برگزاری رویداد ایده شو دام تاپ گفت: ایده شو رویدادی است که با توجه به موضوع آن صاحب نظران اقدام به ثبت ایده‌های جدید خود برای ایجاد فضای خلاقانه جهت بهبود فضای کسب وکار یا حل مشکلات و یا پاسخ به نیاز‌های پدید آمده می‌کنند.

ستوده نیا با اشاره ایده شو دام تاپ مطرح کرد: دام تاپ که به همت باشگاه پژوهشگران ونخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد راه اندازی شده است و مسائل مربوط به دامپزشکی را دربر می‌گیرد تا بتواند مشکلات موجود دربازار کار، نواقص سیستم آموزشی، کاستی‌های مدیریتی، خلاء در سیستم‌های نگهداری و پرورشی دام‌های مزرعه وخانگی و... را مرتفع کند.

مسئول روابط عمومی رویداد اولین مسابقه علمی دامپزشکی کشور با اشاره امتیاز این مسابقه افزود: مذاکرات ما با نظام دامپزشکی منتج به این شد که این مجموعه در ازای شرکت دامپزشکان در این رویداد و کارگاه آن پنج امتیاز بازآموزی به آنان اهدا کند و همچنین به ایده برتر علاوه بر جوایزی که درنظر گرفته شده ۱۵ امتیاز از سمت باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان که معادل سه مقاله علمی-پژوهشی است تقدیم می‌شود.


وی در ادامه گفت: صاحبان ایده می‌توانند با مراجعه به آدرس 
www.ideashow.chbstp.ir  نسبت یه ثبت ایده‌های خود اقدام کنند. همچنین برای اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد به شماره‌های ۰۳۸۳۳۳۶۱۰۹۴ تماس حاصل کنند.

ستوده نیا درمورد روند برگزاری مسابقه تصریح کرد: پس از ثبت ایده‌ها در سایت، آن‌ها مورد داوری قرار می‌گیرند و تعدادی از ایده‌های برتر برای دفاع به روی صحنه فراخوانده می‌شوند. صاحبان ایده باید به مدت ۳ دقیقه از ایده خود دفاع کنند وپس ازآن داوران بمدت ۲ دقیقه باید به نقد آن‌ها بپردازند. جا دارد تاکید شود که قدرت ارائه در این زمان کوتاه برای داوران بسیار حائز اهمیت است.

مسئول روابط عمومی رویداد دام تاپ در ادامه اظهار کرد: پس از انتخاب ایده‌های برتر نهایی توسط داوران، صاحبان ایده باید در فینال بمدت ۵ دقیقه به شفاف سازی نقاط ابهام و تشریح بیشتر ایده خود بپردازند. داوران بنا بر نوآورانه بودن، بازار پسند بودن، مقرون بصرفه بودن، پول ساز بودن، راهبردی بودن، شفافیت وجذابیت ایده‌ها، ایده‌های برگزیده را اعلام می‌کنند وجوایز به ترتیب مقام‌ها اهدا خواهد شد. اما این پایان کار نیست در این رویداد‌ها کسی بازنده نیست، زیرا اسپانسر‌های حاضر فارغ از نظر داوران پیشنهاد حمایت خواهند داد.

وی در خصوص اینکه آیا صاحبان ایده حتما باید دامپزشک یا دانشجوی دامپزشکی باشند، افزود: تمامی افرادی که برای مسائل دامپزشکی راهکار دارند می توانند با محور‌های سیستم آموزش و تجهیزات، ابزار آلات، متد‌های جدید، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... شرکت کنند.

ستوده نیا با اشاره به زمان و محل برگزاری این رویدا یادآور شد: این وریداد چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه در محل سالن اجتماعات امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسکندر مقدونی
|
Germany
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
چه خبر مهمی!
نظر شما
ادامه