کد خبر: ۵۵۴۸۸
 
 

 «من یا سگ هایت!»، این عبارتی بود که به ازدواج طولانی مدت لیزا و همسرش مایک پایان داد. این زن انگلیسی تصمیم گرفت تا به خاطر ۳۰ سگ از همسرش جدا شود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از تابناک باتو، لیزا وقتی فقط ۱۶ سال داشت و پس از پایان دبیرستان با مایک ازدواج کرد. آن‌ها صاحب فرزند شدند و در منطقه‌ای روستایی در برنهام انگلستان با هم زندگی می‌کردند. اما دلیل جدایی آن‌ها پس از سال‌ها زندگی مشترک، علاقه‌ی شدید لیزا به حیوانات به ویژه سگ هاست .

این زن انگلیسی تعداد زیادی از حیوانات بیمار به خصوص سگ‌های «بول تریر» را جمع کرده تا از آن‌ها نگهداری و به آن‌ها کمک کند. سرانجام مایک از این شرایط و زندگی در میان تعداد زیادی از حیوانات و بی توجهی به امور خانه به ستوه می‌آید. لیزا فکر نمی‌کرد هشدار‌های همسرش در این باره واقعی باشند .

اما اوضاع زمانی رو به وخامت می‌رود که لیزا تصمیم می‌گیرد تا مؤسسه نگهداری و درمان بول تریر با نام  Beds for the bullies را راه‌اندازی کند و همسرش از او می‌خواهد تا بین سگ‌ها و او یکی را انتخاب کند !

پس از مشاجره‌های طولانی بین این زوج، لیزا و مایک از هم جدا می‌شوند و لیزا تصمیم می‌گیرد تا با سی سگ بیمار از نژاد بول تریر زندگی کند !

 
 
نظر شما
ادامه