کد خبر: ۵۵۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

با حضور فرماندار اسفراین کلنگ کشتارگاه تمام صنعتی دام سبک و سنگین در اسفراین به زمین زده شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از عصر اترک، «طاهر رستمی» در آئین کلنگ زنی کشتارگاه تمام صنعتی دام سبک و سنگین اسفراین گفت: در شرایط فعلی که کشور ما با تحریم‌های ظالمانه دشمنان رو به رو است، مهمترین مسیر در جهت تسریع در روند توسعه، حمایت و جذب سرمایه گذاری‌های جدید است.

طاهر رستمی اظهار داشت: سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده و بهترین فرصت در راستای ترغیب و تشویق سرمایه گذاری در کشور و راهکاری برای عبور از تنگناهای اقتصادی است.

وی افزود: در هر زمینه و فرصتی که لازم باشد کمک و پشتیبانی و اطمینان خاطر به سرمایه گذاران می‌دهیم و در کنار آنان هستیم.

رستمی تاکید کرد: شرایط برای ورود سرمایه گذاران به شهرستان تسهیل و مهیا است و از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت خواهیم کرد.

فرماندار اسفراین ادامه داد: با همدلی و همکاری که میان دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد مانعی برای توسعه شهرستان با توجه به پیشرانهای توسعه وجود ندارد و فضای خوبی برای سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.
وی گفت: بر مبنای پیشران های توسعه در بخشهای کشاورزی، صنعت و گردشگری در شهرستان گامهای خوبی برداشته شده است و تلاش کرده ایم که اجرای پروژه ها، سرعت گیرد

کشتارگاه تمام صنعتی دام سبک و سنگین با ظرفیت یک هزار تن سالیانه در مساحت 2 هزار متر مربع و با حجم سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال و رقم اشتغال ایجاد شده برای 12 نفر امروز با حضور استاندار خراسان شمالی، فرماندار اسفراین، مدیرکل دامپزشکی استان و مدیران استانی و شهرستان امروز کلنگ زنی شد .

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
0
0
استاندار کجا بود؟!
نظر شما
ادامه