کد خبر: ۵۵۵۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

آیین تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری امسال در هفته اول اسفندماه برگزار می شود. این مراسم بیست و هشتمین دوره برگزاری این آیین است.

مراسم تقدیر و تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری هر سال با همکاری وزارتخانه های علوم و بهداشت و با حضور «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رییس جمهوری برگزار می شود.

آیین نامه و شیوه نامه بازنگری جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه مهرماه امسال از سوی سازمان امور دانشجویان به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ شد و فرایند ثبت نام در این جشنواره تا چهارم آبان ماه ادامه داشت.

دانشجویان دانشگاه های دولتی، غیرانتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همچنین دانشگاه های پیام نور و فرهنگیان امکان شرکت در این مراسم را دارند.

دانشگاه آزاد اسلامی همه ساله به طور مجزا نسبت به انتخاب دانشجوی نمونه و برگزاری جشن اقدام می کرد اما امسال قرار است همزمان یک برنامه و با حضور دانشگاه آزادی ها در کنار دانشجویان پزشکی و غیرپزشکی برگزار شود.

در این باره، «محمدرضا علم»، معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: آیین تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری بین روزهای چهارم تا هفتم اسفندماه امسال و با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار می شود.

وی افزود: از ۲۷ دانشجو از وزارت علوم و ۱۳ دانشجو از دانشگاه های وزارت بهداشت قدردانی می شود، دانشگاه آزاد هم هنوز آماری ارائه نداده است.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: این آیین امسال وارد بیست و هشتمین دوره می شود

امسال در مرحله نخست انتخاب دانشجویان نمونه، دانشجویان متقاضی در سطح دانشگاه به رقابت پرداختند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین نامه و صرف نظر از حدنصاب‌های آن کسب کردند، به عنوان برگزیدگان دانشگاهی تجلیل می شوند.

مرحله دوم جشنواره دانشجوی نمونه در سطح دانشگاه های تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پنج گروه علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و دامپزشکی، هنر در مقاطع مختلف انجام و پس از ارزیابی داوران کشوری، در نهایت دانشجویان نمونه کشوری انتخاب و معرفی شدند.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
1
تقدیر از دانشجویان سهمیه دار
نظر شما
ادامه