کد خبر: ۵۵۵۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

سایت «ام اس ان» آمریکا نوشت مدیریت فرودگاه دوموددوفو برای مهار و کاهش استرس و فشار مسافران راه حل جدیدی ابداع کرده است. «بغل کردن سگ ها» از سوی مسافران راه حل این فرودگاه برای کاهش ترس پرواز است. رسانه های روسیه ای این راه حل را نوعی درمان جایگزین برای کاهش ترس پرواز به شمار آورده اند، تا به مسافرینی که می ترسند آرامش بدهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از بیتوته، فرودگاه دوموددوفو مسکو پایتخت روسیه تجربه جدیدی را روی مسافرینی که از فوبیا پرواز رنج می برند اعمال کرده است.

نخستین تجربه این روش برای مهار ترس و استرس در ۳۰ آوریل ۲۰۱۹ انجام شد و بیش از پنج ساعت در فرودگاه ادامه یافت. مدیریت فرودگاه اسم این تجربه را «یک دوست را در آغوش بکش» گذاشته است. در این راستا یک تیم از سگ ها به مسافران برای رهایی از ترس کمک می کنند.

در این تجربه بیش از ۱۰ سگ از نژادهای مختلف وجود دارند، این سگ ها توسط داوطلبان انجمن «استفاده مثبت از حیوانات» روسیه نگهداری و در فرودگاه به کار گرفته می شوند. گفتنی است در حدود ۲۵ درصد از مردم در سراسر جهان ترس از هواپیما دارند. این ترس بیشتر از ارتفاع و سقوط می باشد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Canada
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
شاید هم از دید تنگ نظر شما "عجیب ترین روش مقابله با ترس پرواز!"
از شما که به اصطلاح رسانه دامپزشک و دامپزشکی هستید و باید با دید بی غرض و بی طرف نگاه کنید این طور تیتر زدن بعید است! یا شاید هم بعید نیست؟!
چرا تیترهایتان همچون رسانه های حیوانات ستیز و سگ ستیز دیگر است؟!!!
نظر شما
ادامه