کد خبر: ۵۵۵۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در خصوص شایعه پخش‌شده در فضای مجازی مبنی بر عدم خرید ماهی قرمز هفت‌سین وارداتی از کشور چین، افزود: طبق استعلامات صورت گرفته این موضوع صحت نداشته و تمامی ماهی‌های قرمز نوروزی پرورشی در داخل کشور است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر فاطمه نوروزیان» در خصوص آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته علیه بیماری کرونا در مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان، افزود: در این مدت تعداد ۴۵ پرواز  با ۴ هزار و ۲۵۲ مسافر نیز مورد غربالگری قرار گرفته است و هیچ مورد مشکوکی نیز شناسایی نشده است.

وی با بیان اینکه همچنین  ۳۰۰ شناور با ۴ هزار و ۳۲۳ خدمه نیز در این مدت مورد غربالگری قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۸ کشتی ورودی با ۱۵۱ نفر خدمه تبعه چینی نیز مورد غربالگری قرار گرفتند که هیچ مورد مشکوکی گزارش نشده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه تیم‌های مراقبت مرزی براساس اعلام زمان ورود شناورهای واجد شرایط غربالگری فعال هستند، اضافه کرد: در این مورد با ادارات و به‌ویژه اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان جلسه جداگانه برگزار کرده‌ایم و آموزش همگانی معلمین و دانش آموزان در حال انجام است.

نوروزیان با اشاره به اینکه اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی برای تمامی شرکت‌ها و کمپ‌های کارگری جلسه آموزشی و توجیهی برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: فعلاً طبق برنامه و مصوبات جلسه استانداری هرمزگان تمامی اقدامات در حال انجام است.

وی در پاسخ به سؤال ایسنا در خصوص شایعه پخش‌شده در فضای مجازی مبنی بر هشدار ماهی قرمز هفت‌سین وارداتی از کشور چین، افزود: طبق استعلامات صورت گرفته این موضوع صحت نداشته و تمامی ماهی‌های قرمز نوروزی پرورشی در داخل کشور است.

این مقام مسئول در پایان گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته فروش انواع آبزیان همچون ماهی قرمز و لاک‌پشت در ایام نوروز با مجوز اداره کل دامپزشکی خواهد بود.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
1
6
خدا میدونه کدوم حرفتون راسته
ناشناس
|
Australia
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
2
........ها فقط با جون ادمها بازی میکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
http://irangoldfish.ir/%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D9%85%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/
نظر شما
ادامه