کد خبر: ۵۵۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

توضیحات فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس در خصوص فیلمی از صحنه شکنجه یک قلاده سگ توسط فردی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «مجتبی شکرانه» فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس در خصوص انتشار کلیپ فردی که سگ اهلی را با چوب دستی مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد، گفت: علی رغم این که حوزه وظایف این سازمان به حفاظت از حیات وحش محدود است، اما با پیگیری‌های به عمل آمده از طریق یگان حفاظت محیط زیست کشور و استان فارس و طرح شکایتی از طرف این اداره کل، فرد خاطی شناسایی و پرونده وی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

شکرانه افزود: با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری پلیس پیشگیری و پس از چندین بار مراجعه به آدرس محل سکونت فرد متخلف متورای شده و موفق به دستگیری وی نشدیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس اظهار داشت:با توجه به اینکه فرد مذکور کلیپ عذر خواهی منتشر کرده، با این حال، پیگیر موضوع بوده و در حال پیگرد قانونی پرونده هستیم.

شکرانه تصریح کرد: بنابر گزارش منابع محلی افرادی از حامیان حیوانات، به محل مراجعه و با جعل عنوان اداری، خود را مامور محیط زیست معرفی کرده و سگ را تحویل گرفته اند که این موضوع نیز تحت پیگیری است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
1
هرچی قاتل وحشی داریم در گذشته حیوان ازاری میکردن
نظر شما
ادامه