کد خبر: ۵۵۶۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

فرمانده انتظامی کردستان گفت: ۵۲ دستگاه تریلر یخچالدار حامل یک هزار و ۲۰۰ تُن تخم مرغ قاچاق در مرز باشماق مریوان کشف و توقیف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «سردار علی آزادی» روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی مریوان در پی مدت طولانی کار اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند این محموله بزرگ تخم مرغ قاچاق را کشف کنند.

وی اضافه کرد: این میزان تخم مرغ در تریلرهای یخچالدار حمل می‌شدند و بدون مجوز قانونی از شبکه دامپزشکی قصد خروج از کشور را داشت که متوقف شد.

سردار آزادی افزود: در بازدید از این خودروها یک هزار و ۲۰۰ تن تخم مرغ به ارزش برآورد شده ۱۲۰ میلیارد ریال کشف شد و در این رابطه ۵۲ نفر دستگیر شدند.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت یکی از استان های مرزی کشور است که حدود ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد رضا
|
United States of America
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
0
سلام
جالبترین نکته‌ی این خیر، اینه که نوشته پس از مدتها کار اطلاعاتی و پلیسی، موفق به کشف محموله‌ی بزرگ قاچاق تخم‌مرغ به میزان ۱ هزار و ۲۰۰ تن از کشور شدند!!!
انگار ۱ هزار و‌ ۲۰۰ گرم شیشه و‌ کراک در پشت جعبه بغل تریلی جاساز شده بوده که مدتها کار اطلاعاتی و پلیسی می‌خواسته!!!
خدا رو شکر که تو این مملکت برای پیدا کردن ۵۲ دستگاه تریلی کانتینر دار به طول ۷۰۰ متر باید کار ویژه‌ی اطلاعاتی و پلیسی انجام بشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
1
مگر قرنطینه دامپزشکی خواب بود؟

این چه وضعی هست؟
نظر شما
ادامه