کد خبر: ۵۵۶۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

اداره کل امور اداری سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه ای زمان دقیق مصاحبه استخدامی را اعلام کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، به اطلاع آن دسته از افراد معرفی شده مرحله دوم در سایت سنجش آموزش کشور، می‌رساند داوطلبانی که اطلاعات خوداظهاری و مدارک و مستندات آنان مورد تایید قرار گرفته است، موظفند جهت شرکت در مصاحبه استخدامی با به همراه داشتن اصل و کپی مدارک ذیل، طبق زمانبندی مندرج در جدول در ساختمان شماره (3) سازمان دامپزشکی مراجعه نمایید.

1. کارنامه مرحله دوم سازمان سنجش آموزش کشور (معرفی جهت انجام مصاحبه)

2. اصل و کپی کارت ملی

 3. ارائه مدارك مربوط به موارد ذيل در صورت بهره مندی:

 - داوطلبانی که دارای رتبه اول تا سوم در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا هستند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده (ممهور به مهر واحد آموزش دانشگاه) و یا گواهی معتبر از دانشگاه را ارائه نمایند . (صرفاً مقطع و رشته تحصیلی در شرایط احراز شغل مورد تقاضا)

 - برگزیدگان المپیاد های علمی دانشجویی، ارائه اصل و کپی گواهی معتبر از برگزار کنندگان المپیاد های علمی دانشجویی ضروری است.

 - مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی نشریات داخلی و خارجی معتبر (مقالات می بایست در حوزه علوم کاربردی شغل مورد تقاضا باشد)

 - مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایه شده در ISC و یا CIVILICA و همایش های بین المللی (در حوزه علوم کاربردی شغل مورد تقاضا باشد)

 - ثبت اختراع، اصل و کپی گواهی ثبت اختراع مورد تایید بنیاد ملی نخبگان (در حوزه علوم کاربردی شغل مورد تقاضا باشد)

 - اصل و کپی گواهی کسب مقام در المپیاد های علمی، جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی)

 - اصل و کپی صفحه اول کتاب تالیفی و ترجمه ای (در حوزه علوم کاربردی شغل مورد تقاضا باشد)

 - اصل و کپی مدرک زبان IELTS , TOFEL (IBT,PBT,CBT) , TOLIMO , MSRT

 - اصل و کپی گواهینامه بین المللی کاربردی کامپیوتر  (ICDL)

عدم مراجعه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شالگردیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
1
0
اگر سهمیه بندی ها در استخدام دولتی کاهش یابد بسیار سودمند خواهد بود امسال که همه سهمیه ایثارگران و معلولان عزیز بود احتمالا سال های اینده هم فقط سهمیه ها جذب می شوند و افراد عادی استخدام دولتی نمی شوند
نظر شما
ادامه