کد خبر: ۵۵۷۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

مراسم گرامیداشت مقام بانوان فعال در عرصه دامپزشکی همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در هتل میزبان بابلسربه همت نظام دامپزشکی استان مازندران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان مازندران، در این مراسم که جمعی از بانوان فعال در عرصه‌های مختلف دامپزشکی مسئولین این حرفه و جمعی از دانشجویان حضور داشتند، «دکتر محمدحسن گلپایگانی» رییس نظام دامپزشکی استان مازندران ضمن خوش آمدگویی و تبریک میلاد با سعادت صدیقه کبری حضرت زهرا سلام الله علیها و روز، سخت کوشی در کنار لطافت و ظرافت کاری و حرفه ای  را از ویژگیهای بانوان شاغل در حرفه دامپزشکی دانست و افزود: همراهی این عزیزان با همت والا موجبات ارتقا و اعتلای جایگاه این قشر فرهیخته در جامعه را فراهم آورده است.

وی داشتن روحیه مطالبه گر و رعایت اخلاق حرفه‌ای را به عنوان اولین آموزه‌های مادران به فرزندان برشمرد و بر نهادینه شدن آن در بین بانوان دامپزشک تاکید کرد.

او با گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان حوادث ماه‌های اخیر به ویژه فقدان یکی از بانوان دامپزشک در سانحه دلخراش سقوط هواپیما،  یاد و خاطره آنان را گرامی داشته و گفت: هدف از برگزاری این جشن از سوی نظام دامپزشکی استان مازندران ایجاد شور، نشاط و امید در بین اعضا که لازمه زندگی و پویایی ذهن است و تسری آن به بخش‌های مختلف جامعه و در نهایت شکوفائی اندیشه‌های همکاران، دانشجویان و کمک به نظام دامپزشکی در جهت ارتقا جایگاه شغلی است.

وی اظهار امیدواری کرد با تداوم برگزاری چنین رویدادهایی و در نهایت همدلی و مشارکت تمامی اعضا و همکاران در سطوح مختلف و در نهایت ایجاد روحیه مضاعف در بین اعضا شاهد یک نظام دامپزشکی قدرتمند، حرفه‌ای و پویا در سطح کشور باشیم.

در این مراسم همچنین «دکتر سیدمهدی حسینی فرد» رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بابل هم با گرامیداشت و تبریک این روز ، از مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف دانش و پژوهش به ویژه اساتید و دانشجویان زن که در سالیان اخیر موجبات ارتقا جایگاه علمی کشور و حرفه دامپزشکی را فراهم ساختند تقدیر و اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های پیش رو زمینه ارتقا جایگاه حرفه‌ای بانوان بیش از پیش فراهم شود.

شایان ذکر است اجرای موسیقی زنده، اهدا تندیس سیمین، لوح  تقدیر به بانوان پیشکسوت، دانشجویان و بانوان فعال عرصه‌های از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
استان ما هم رئیس نظام تو یه جلسه ارزیابی ۴تا لوح به ۴تا خانوم غیر دامپزشک و یه خانوم دامپزشک اهدا کردند که الان یکی بررسی کنه مشخص میشه که همین چندتا لوح چند میلیون هزینه فاکتور شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
3
احسنت به نظام دامپزشکی مازندران و رییس خوش ذوق و مدیرش. کاش سایر مدیران ما چنین بودند. دست مریزاد
نظر شما
ادامه