کد خبر: ۵۵۷۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل دامپزشکی خوزستان از تامین هزینه‌های واکسن بهادار تب برفکی دام‌های سنگین در سال آینده خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر مصطفی کنارکوهی» با بیان اینکه چند نوع از واکسن‌ها، بهادار هستند و هزینه‌های تامین این واکسن‌ها را دامداران باید پرداخت کنند، اظهار کرد: با رایزنی‌های دامپزشکی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان، هزینه‌های واکسن تب برفکی دام‌های سنگین در سال آینده تامین خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی به منظور تامین واکسن تب برفکی دام‌های سنگین در سال آینده، افزود: تا پایان سال آینده بابت تامین واکسن تب برفکی مشکلی وجود نخواهد داشت.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: واکسن‌های چند بیماری دیگر نیز بهادار هستند که رایزنی‌ها برای تامین هزینه این واکسن‌ها نیز در حال انجام است.

کنارکوهی ادامه داد: در حال حاضر کمبود واکسن نداریم؛ یک سری ذخایر استراتژیک نیز همواره برای مواقع ضروری وجود دارد اما نمی‌شود واکسن را ذخیره کرد.

وی در خصوص وضعیت کمبود دارو، بیان کرد: طبق هماهنگی‌ها و رصدهای انجام شده و با توجه به اینکه شرکت‌های پخش دارو به صورت مستقیم از مراکز تولید دارو یا شرکت‌های واردکننده دارو را تامین می‌کنند، در حال حاضر کمبود دارویی در خوزستان وجود ندارد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
1
یک سال پول واکسن میدین سال بعد نمیدین
بعدا دامدار فکر میکنه واکسیناتور واکسن رایگان میاد پولی کار میکنه پول واکسیناتور نمیده .بدبختیش واسه ما هست
حکیم مهر خواهشا بگو نکن این کار رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
1
بنظر میرسد آنچه ضروری بنظر می رسد نظارت و مدیریت بر وضعیت واکسیناسیون می باشد تا از هدر رفت سرمایه های ملی جلوگیری گردد.
نظر شما
ادامه