کد خبر: ۵۵۷۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ملایر گفت: پیرو گزارش ها و شکایات واصله از شهر ازندریان و بازدید و بررسی کارشناسان این اداره از محل، یک واحد داروخانه غیرمجاز در شهر ازندریان کشف گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ملایر، «دکنر قلی زاده» در ادامه افزود: بعد از هماهنگی و اخذ دستور قضایی و حکم ورود به محل و با همکاری نیروی انتظامی، نیروها به محل وارد و مقادیر بسیار زیادی دارو، سموم کشاورزی و واکسن های دامی از محل کشف و توقیف گردید.

دکتر قلی زاده خاطر نشان کرد: محل مورد نظر به دلیل فعالیت غیر مجاز پلمپ شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ملایر گفت: در بازدید صورت گرفته که در راستای رصد و پایش دارویی نیز بود، پرونده به اداره صنعت، معدن و تجارت به عنوان عرضه خارج از شبکه ارسال شد و همچنین پرونده واحد به دلیل فعالیت غیر مجاز از طریق مراجع قضایی نیز تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

در پایان دکتر قلی زاده از شهروندان خواست به محض مشاهده فعالیت های غیر مجاز دامپزشکی مراتب را در اسرع وقت جهت پیگیری از طریق تماس با شماره تلفن 1512 به اداره دامپزشکی شهرستان گزارش نمایند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
7
داروخانه غیرمجاز ؟!
بهتر نبود یه اسم بهتر انتخاب میکردین ؟! مثلا فروشنده غیرمجاز دارو !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
1
خیلی ها دارن پشت ماشین دارو میفروشن چه کاردان چه غیر تحصیل کرده.اونوقت دکتر ها زیر سوالن.امیدواریم روزی برسه که قانون واقعی لحاظ بشه نه شبه قانون.
نظر شما
ادامه