کد خبر: ۵۵۷۷۰
 
 

انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر، جلسه مجمع عمومی انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان کردستان در مورخ 28/11/98 در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان کردستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه «فریدون مارابی» رئیس اداره تشکل های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان به بیان نقش و جایگاه انجمن های صنفی پرداخت.

در ادامه، «سیامک نظامی الحسینی» بازرس و مشاور حقوقی انجمن به ارائه گزارشی از عملکرد انجمن پرداخت.

وی اظهار داشت: انجمن با تمام توان از مسئولین فنی بهداشتی در طی سال های گذشته دفاع کرده و عملکرد انجمن قابل دفاع است؛ زین پس هم انشاالله بدین گونه خواهد بود.

نظامی خاطرنشان کرد: با تمام مشکلات و با دست خالی عملکردی قدرتمندانه داشتیم؛ هیئت مدیره زحمات بسیاری در طی این سه سال کشیدند و از زحمات ایشان تقدیر می نمایم.

وی افزود: بی شک حمایت های اداره کل دامپزشکی و در راس آن مدیر کل محترم دامپزشکی استان و معاونت محترم سلامت از انجمن فراموش نشدنی است و فعالیت های انجمن را مدیون حمایت های اداره کل می دانیم.

در ادامه «نوشین گلمحمدی» خزانه دار انجمن به ارائه گزارشات مربوطه پرداخت.

سپس «دکتر شاهین محمدی» عضو هیئت مدیره انجمن به ارائه گزارش و دفاع از عملکرد انجمن پرداخت.

سپس «دکتر کامروز کابلی» رئیس انجمن به ارائه گزارش نهایی پرداخت و از رو نمایی سندی در راستای امنیت شغلی و استقلال رای مسئولین فنی بهداشتی خبر داد.

وی اظهار داشت: از زحمات هیئت مدیره و بازرس انجمن تقدیر می کنم و زحمات آنان را ارج می نهم؛ مسئولیت هر گونه کم کاری و مشکل بر عهده اینجانب است و بنده تماماً این مسئولیت را می پذیرم.

کابلی افزود: در طی سه سال گذشته اگر حمایت های اداره کل دامپزشکی نبود، هرگز هیچ موفقیتی حاصل نمی شد و خود را مدیون مدیرکل دامپزشکی استان و معاونت محترم سلامت می دانم.

وی خاطرنشان کرد: با تمام توان کار کردیم و خوشحالیم آنچه که در توان داشتیم ارائه کردیم و هیچوقت کم کاری نکردیم.

کابلی در پایان از حضور پرشور همکاران که با وجود شرایط بد جوی و فاصله دور به جلسه آمده بودند، تشکر کرد.

در ادامه جلسه، پرسش و پاسخ برگزار شد و منتقدین و موافقین به بیان نظرات خود پرداختند و بازرس انجمن و رئیس انجمن از عملکرد انجمن دفاع کردند.

در انتهای جلسه کاندیداهای هیئت مدیره به بیان برنامه ها و نظرات خود پرداختند. سپس انتخابات برگزار شد و پس از شمارش آرا نتایج به شرح زیر اعلام شد:

اعضای منتخب هیئت مدیره:

 1. نوشین گلمحمدی

 2. دکتر کامروز کابلی

 3. دکتر شاهین محمدی

 4. دکتر سینا عباس زاده

 5. سیامک نظامی الحسینی

 - بازرس: فایق زمانی

جلسه با ذکر صلوات و گرفتن عکس های یادگاری به پایان رسید.

 
 
 
نظر شما
ادامه