کد خبر: ۵۵۷۷۷

در دیدار رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان با دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پیرامون برخورد قاطع و قانونی با متخلفان، رسیدگی به پرونده های تخلف مرتبط با دامپزشکی خارج از نوبت و... بحث و تبادل نظر انجام گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان، «دکتر امیرمسعود شهبازی» رئیس شبکه با حضور در محل دادگستری این شهرستان با «قاسم شریفیان» دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان گلپایگان دیدار و طی نشستی پیرامون موضوعات مختلف دامپزشکی به گفتگو پرداخت.

دکتر شهبازی ابتدا انتصاب قاسم شریفیان به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلپایگان را به وی تبریک گفت و در ادامه در خصوص اهم وظایف دامپزشکی همچون ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه، حفظ و حراست از سرمایه های دامی، نظارت بر تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی و ... مطالبی را بیان و گزارشی از عملکرد دامپزشکی شهرستان ارائه نمود.

وی در ادامه به برخی تخلفات بهداشتی در حوزه دامپزشکی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می اندازد اشاره نمود و ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های پیشین دادگستری شهرستان، حمایت  افزون تر دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان به جهت برخورد قاطع و قانونی با متخلفان و همچنین رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های دامپزشکی را خواستار شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان در پایان به ماموریت های نظارتی دامپزشکی اشاره کرد و  در راستای همکاری و هماهنگی با ماموران نیروی انتظامی به جهت تسریع در شناسایی محل وقوع جرم، ورود به امکان مشکوک، جلوگیری از امحاء آثار جرم و... صدور کارت ضابط قضایی برای مسئول و کارشناسان نظارتی این شبکه را درخواست نمود.

سپس قاسم شریفیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلپایگان ضمن اشاره به نقش خطیر و پراهمیت دامپزشکی در سطح جامعه، بر پیگیری و رسیدگی به پرونده های تخلفات در حوزه دامپزشکی در اولین فرصت ممکن تاکید نمود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلپایگان در پایان این نشست با توجه به مطالب مطرح شده از دکتر شهبازی پیرامون صدور کارت ضابط قضایی، ضمن موافقت با این درخواست، دستور بررسی موضوع را صادر کرد.

 

نظر شما
ادامه