کد خبر: ۵۵۷۸۶

فراخوان شرکت در هجدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از  جهاددانشگاهی، دانشجویان و طلبه هایی که از مهر ۱۳۹۶ تا پایان شهریورماه ۱۳۹۸ در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری یا سطوح معادل آن در حوزه‌های علمیه از پایان نامه خود دفاع کرده اند، می‌توانند تا ۱۵ فرودین سال آینده با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی  www.isba.ir و تکمیل پرسشنامه الکترونیک و بارگذاری نسخه الکترونیک پایان نامه خود نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام کنند.

مهلت فراخوان شرکت در هجدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی تا ۳۰ بهمن بود که امروز تا ۱۵ فروردینن ۹۹ تمدید شد.

بخش اصلی جشنواره شامل ۶ گروه علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی است و در بخش ویژه نیز پایان نامه های نگارش شده با موضوع های اقتصاد مقاومتی/ رونق تولید، فرهنگ عمومی و آسیب های اجتماعی، مطالعات رسانه، علوم انسانی – اسلامی و صنایع فرهنگی پذیرش می شوند.

براساس اعلام کمیته علمی جشنواره، برخی موضوعات در بخش های اصلی در اولویت قرار دارند و از برگزیدگانی که در این موضوعات پایان نامه خود را تالیف کردند به صورت ویژه حمایت می شود. این بخش ها شامل: گروه علوم پزشکی (طب باز ساختی  و سلول درمانی، مهندسی بافت/ سلول، ناباروری و بیولوژی تولید مثل، مهندسی پروتئین های نوترکیب و زیست فناوری)، گروه فنی و مهندسی (صنعت نفت و گاز، حمل و نقل ریلی، صنایع معدنی و فلزی، محیط زیست، مدیریت پسماند)، گروه علوم پایه (محیط زیست، مدیریت پسماند)، گروه علوم انسانی (گردشگری، علوم اجتماعی، مطالعات فرهنگی و مدیریت، برنامه ریزی و توسعه)،  گروه هنر و معماری (طراحی مد و لباس و معماری ایرانی - اسلامی) و گروه کشاورزی (گیاهان دارویی، پروبیوتیک ها، کشاورزی دقیق) است.

طبق این گزارش پایان نامه های برگزیده این دوره از جشنواره همچون ادوار گذشته در مراسمی با حضور مسوولان کشور مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

نظر شما
ادامه