کد خبر: ۵۵۸۱۲

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از کشف و ضبط تعداد زیادی گونه‌های حیات وحش در بازار خرید و فروش آبزیان نواب و یک قبضه سلاح شکاری در گشت و پایش ماموران یگان حفاظت این اداره در ارتفاعات تهران خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «مسعود زندی» با اعلام این خبر گفت: روز گذشته ماموران یگان حفاظت این اداره حین گشت و پایش مراکز خرید و فروش حیوانات در تهران موفق به کشف و ضبط تعداد ۸ لاکپشت گوش قرمز ، ۵ بلبل خرما، ۶ کبوتر چاهی، یک تمساح، ۲ ایگوانا و یک عدد لاکپشت سفید چینی لاک نرم شدند.

وی با بیان اینکه برخی از این گونه‌ها با توجه به شرایط مطلوب برای رهاسازی در زیستگاه‌های طبیعی تهران رهاسازی شدند، اظهارکرد: بقیه گونه های کشف شده جهت انجام اقدامات کنترلی به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شدند.

زندی در ادامه به گشت و پایش مستمر ماموران اجرایی در مناطق تحت مدیریت تهران اشاره کرد و گفت: در پایان هفته گذشته ماموران حین گشت‌زنی در ارتفاعات شمال تهران نیز موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی به همراه ۴ عدد فشنگ شدند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف محیط زیستی بویژه در ایام پایانی سال موضوع را بلافاصله با تلفن گویای ۱۵۴۰ به محیط زیست اطلاع دهند.

 
نظر شما
ادامه