کد خبر: ۵۵۸۲۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
 
 

حکیم مهر: جلسه هم اندیشی با بخش خصوصی در سال جاری با حضور اکثر شاغلین بخش خصوصی دامپزشکی در محل شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات، «دکتر رضا محمودی زاوه» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان در جمع همکاران بخش خصوصی که به منظور جلسه هم اندیشی که کلیه اعضا بخش خصوصی حضور داشتند بیان نمود: این گونه جلسات با هدف برقراری ارتباط مؤثر با فعالان بخش خصوصی در حوزه دارو و درمان به منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود، با تکیه بر خرد جمعی فعالین این بخش برگزار می‌گردد که امیدواریم بتوانیم گره ای از مشکلات بخش خصوصی باز کرده و کیفیت ارائه خدمات را بالا ببریم.

محمودی عنوان کرد: باید خدمات در بخش خصوصی با کیفیت قابل قبول به بهره برداران این حوزه عرضه شود و هماهنگی و همکاری بین بخش دولتی و خصوصی در این شهرستان مثال زدنی و قابل تحسین است و خوشبختانه مشکلی نداریم و بسیاری از کارها با تعامل به پیش می رود تا بتوان اهداف عالیه سازمان دامپزشکی که همان امنیت و سلامت فراورده خام دامی و حفظ و حراست از سرمایه دامی کشور می باشد محقق شود.

محمودی در این جلسه با ذکر چند نکته به منظور یادآوری از همکاران خواست تا نسبت به مستند سازی مکاتبات و فعالیت های خود بیش از پیش اهتمام ورزند و همچنین افزود: ارتقای جایگاه دامپزشکی بر عهده تمامی فعالین این حوزه می باشد و می بایست همه همکاران به گونه ای کار کنند که شأن و جایگاه دامپزشکی حفظ شود.

محمودی در خصوص ابلاغ تعرفه های جدید نیز گفت: همین‌که تعرفه ها ابلاغ شد خود یک اتفاق مبارک هست که می بایست نظام دامپزشکی از سال جدید به موقع و بروز ابلاغ این تعرفه ها را پیگیری کند ولی نکته ای که خیلی مشهود هست عدم تطابق افزایش تعرفه ها در بسیاری از آیتم ها با وضعیت موجود کشور است، هرچند شاید انتظار نمی رفت که با تورم موجود افزایش یابد ولی انتظار بخش خصوصی در سال جدید افزایش تعرفه ها متناسب با وضعیت موجود کشور و در زمان مناسب است تا بتوان در یک سطح معیشتی خود را حفظ نمود.

در پایان پیرامون مصوبات و بخشنامه های اخیر که ابلاغ شده بود بحث و تبادل نظر شد.

 
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
قشلاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
3
چه فایده ایی دارد این فال نیک،اقایون جاشون گرم و هر ماه حقوقشون به جاست خبر از بخش خصوصی و مشکلات و هزینه های جاری ان که ندارند ،برای انها فال نیک است ولی برای ما خبری ما خوشایند
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
2
وظیفشون بوده که اللاغ کردن.اتفاق خاصی نیافتاده که
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
3
طرف رو به مرگ بگیر تا به تب راضی شه مصداق سیاست دوستان در ابلاغ تعرفه هاست... وای که چه منت و محبتی بر سر دامپزشکان بخش خصوصی نهادند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
3
.......... خیلی باحاله - ............ -اتفاق مبارک رو از کجا اوردین اخه - عجب تیتری - لاااااااااایک داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
1
فقط ...... متاسف هستم
نظر شما
ادامه