کد خبر: ۵۵۸۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران شرایط نگهداری غیر اصولی و بی توجهی متصدیان به تاریخ انقضا فرآورده‌ ها دلیل اصلی فساد این محصولات عنوان کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر مجید محمدیان» رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران با اعلام این خبر افزود: کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر فرآورده های خام دامی این اداره طی انجام بازرسی‌های دوره ای و مستمر خود در مناطق ۲۰ گانه تحت نظارت اداره دامپزشکی شهر تهران در بازدید های جدا گانه از دو واحد عرضه گوشت قرمز و مرغ، مقدار بیش از ۸۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفند تاریخ منقضی و۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ گرم تاریخ گذشته فاسد که همگی دارای تغییرات ارگانولپتیک شدید و غیر قابل مصرف انسانی بودند را کشف و با اخذ حکم قضایی معدوم کردند.

رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران  شرایط نگهداری غیر اصولی و بی توجهی متصدیان به تاریخ انقضا فرآورده هارا دلیل اصلی فساد این محصولات عنوان کرد و خاطر نشان کرد: کارشناسان این اداره با تمام توان مراکز تحت پوشش خود را ممیزی میکنند و با کوچکترین مورد غیر بهداشتی به شدت برخورد می کنند.

دکتر محمدیان در پایان از همکاری مراجع قضایی و انتظامی در پیشبرد اهداف بهداشتی سازمان دامپزشکی تقدیر و تشکر کردند و ابراز امیدواری کردند با همکاری و تعامل بین بخشی بتوانیم افق های روشنی را در سلامت عمومی جامعه شاهد باشیم.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کوروش
|
Germany
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
هوش و ذکاوت دکتر محمدیان قابل تحسین است.پیشاپیش سال جدید را تبریک می گوییم
..........................
نظر شما
ادامه