کد خبر: ۵۵۸۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: در شرایطی که با تحریم‌های بی‌رحمانه دست و پنجه نرم می‌کنیم حمایت از مجموعه‌های توانمند و علمی داخلی بیش از همیشه در دستورکار دولت قرار دارد تا فرآورده‌های بیولوژیک داخلی را جایگزین نمونه‌های خارجی کنیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر علیرضا رفیعی‌ پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور صبح امروز در نشست فصلی موسسه رازی و سازمان دامپزشکی که به میزبانی موسسه رازی و با حضور «دکتر علی اسحاقی» رئیس موسسه و معاونان موسسه و رئیس سازمان دامپزشکی، معاونین و مدیران سازمان در سالن زنده یاد دکتر کاوه برگزار شد، گفت: حمایت از تولید کننده داخلی که توان و ظرفیت تامین نیازهای کشور را دارد، در دستور کار سازمان دامپزشکی است و این را بر خود وظیفه می‌داند.

وی افزود: این سازمان اقدامات لازم برای حمایت از تولیدات موسسه رازی به عنوان تولید کننده اصلی واکسن و مرکز تولیدی و تحقیقاتی بزرگ کشورمان را در مقابل واکسن‌های مشابه خارجی انجام داده و تا حصول نتیجه پیگیر است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور، با بیان اینکه موسسه رازی مجموعه توانمند کشورمان در تحقیق و تولید واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک است، اظهار کرد: این موسسه تا کنون نقشی اساسی در تامین واکسن‌های مورد نیاز سازمان دامپزشکی داشته و شایسته است در شرایط تحریم بیش از پیش از آن حمایت کنیم.

در این جلسه همچنین بر برنامه‌ریزی و پیگیری انجام طرح‌‍‌های تحقیقاتی مشترک بین سازمان و موسسه و همچنین اخذ مجوز آزمایشگاه‌های موسسه از سازمان تاکید شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
باسلام وقت بخیر انشالله آقای دکتر رفیعی پور دوباره شاهد واردات واکسن وداروهای بی کیفیت نباشیم وارزچند صد میلیون دلاری که جدیدا به سازمان دامپزشکی اختصاص یافته است برای واردات مواد اولیه داروسازی ودارو به شرکتهای خاص داده نشود تشکر
نظر شما
ادامه