کد خبر: ۵۵۸۸۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
 
 

حکیم مهر: واکسیناتور اداره دامپزشکی اسدآباد در حین انجام وظیفه مجروح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی اسدآباد، «دکتر عادل بصیری محمدپور» رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان در شرح جزئیات این خبر اظهار داشت: «بهمن عذاریان» یکی از کارمندان وظیفه شناس اداره دامپزشکی اسدآباد هنگام مایه کوبی دام های سنگین بر علیه بیماری لمپی اسکین در یکی از روستاهای شهرستان با حمله یک قلاده سگ دچار حادثه گردید.

وی با بیان اینکه این حادثه موجب جراحت دست این واکسیناتور شده است، با ابراز همدردی با همکار آسیب دیده و آرزوی سلامتی برای وی، گفت: کارکنان دامپزشکی سربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامت بوده و در خط مقدم بیماری های مشترک بین انسان و دام قرار دارند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: این حادثه بار دیگر سختی های کار دامپزشکی را نمایان کرد، چرا که کار با حیوانات همیشه با احتمال خطر (از جمله خطر ابتلا به بیماریهای مشترک، مصدومیت های شدید ناشی از گزش و حمله حیوانات و...) همراه است و تنها چیزی که باعث می شود افراد با این گونه خطرها مواجه شوند، حس وظیفه شناسی و خدمت به جامعه است.

این مقام مسئول گفت: پس از این گازگرفتگی، مجروح بلافاصله به بیمارستان قائم(عج) اسدآباد منتقل و اقدامات کامل پیشگیرانه و درمانی انجام گرفت.

وی در پایان به همشهریان عزیز توصیه کرد در صورت هر گونه حیوان گزیدگی در اسرع وقت به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمایند.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
5
1
این که خوابیده روی تخت بخواب نه جریاناتی نه چیزی !!!جدیدا هم مد شد حمله به کارکنان و امتیاز می دن بابا بلند شو برو خونه
پاسخ ها
همکار
| Italy |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
ان شاءالله شما رو سگ گاز گرفت متوجه میشی بری بیمارستان چکار میکنند.
میدونم ما انتظار داری که اونو بلند پیچی کنند ولی نه ، محل جراحت شست و شو داده شده و باند پیچی انجام نمیشه.
این تا لحظه ای بود که مجروح به بیمارستان منتقل داده شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
اوج اخلاق مداری منتقد
رسول
| United States of America |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
عرضم به خدمتت که متاسفانه جایگاه دامپزشکی در ایران جوری هست که شما میتونید اون رو مورد تمسخر قرار بدید. شما از سختیای دامپزشکی و در درجه اول واکسیناتورها اطلاعی دارید؟ واکسیناتور یعنی جهادگر اما متاسفانه قدر نشناس هستید... البته که همش بخاطر رضای خداست
همکار
|
Italy
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
در جواب اوج بی معرفتی شما نسبت به یک نفر که جان خودشو بخاطر سلامت یک حیوان و سایر انسانها بخاطر مشترک بودن بیماری به خطر می اندازه، آنوقت بجای ابراز همدردی تسکین ،در جواب بگی نه جریاناتی نه چیزی حمله به کارکنان مد شده امتیاز میدن ؟؟!!!
چه جریانی شما میخوای به محل گاز گرفتن سگ بشه، جز شست و شو و واکسن ؟؟
عکس محل جراحت هم هست ، ولی اونجا عکس چهره واکسیناتور مشخص نیست، اگه اونم میزاشتن لابد می گفتید عکس شخص دیگریست و خبر کذب است!!؟؟
تاسف برای طرز افکار جنابعالی نسبت به یک انسان خادم و شریف و با اخلاص چون «بهمن عذاریان» که اجازه عکس برداری نیز به روابط عمومی نمیداد. و میگفت هر چه بوده برای رضای خدا و خلق الله بوده است.
این دل آدم را به درد می آورد که نیت آن شخص مجروح کجا و قضاوت شما کجا؟!
نظر شما
ادامه