کد خبر: ۵۵۹۴۵

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، از توقیف 3 تن خوراک دام تقلبی و ارجاع پرونده متخلف به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، پیرو گزارش مردمی و بررسی های کارشناسان آن شبکه، با دستور معاون دادستان و رئیس مجتمع قضایی شهید تولایی اصفهان، کارگاه غیرمجاز تولید خوراک دام شناسایی و تعطیل شد.

«دکتر حمیدرضا امیری» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان در تشریح جزییات این خبر گفت: متأسفانه افراد سودجو با استفاده از عدم آگاهی دامداران، خوراک تقلبی روانه بازار می کردند که این خوراک علاوه بر ایجاد خسارات مادی برای قشر زحمتکش دامدار، بروز بیماری ها و مشکلات عمومی و گوارشی در دام را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به این که تأمین بهداشت دام، حفظ و حراست از سرمایه های دامی کشور و تأمین امنیت غذایی جامعه از مهمترین مأموریت های سازمان دامپزشکی کشور است، چنین مراکزی جایگاهی در شبکه تولید و توزیع نهاده ها و خوراک مورد نیاز مراکز دامپروری نداشته و با متخلفان این عرصه به شدت برخورد خواهد شد. لذا حدود سه تن خوراک دام تقلبی و تجهیزات موجود توقیف و پرونده به منظور رسیدگی و صدور دستور به دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان ارجاع شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان ضمن تشکر از مردم که با تیزبینی و احساس مسئولیت بازرسان این شبکه را از فعالیت مراکز غیرمجاز مطلع می کنند، اعلام کرد: مردم می توانند از طریق تماس با تلفن 1512 گزارش ها و سوالات خود را در حیطه بهداشت دام و طیور و فرآورده های خام دامی با کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان در میان بگذارند.

 
 
نظر شما
ادامه