کد خبر: ۵۶۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - سایت سازمان دامپزشکی نوشت : اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان میزبان برگزاری دوره آموزش مسئولین اموزش ترویج دامپزشکی های سراسر کشور با عناوین تجزبه و تحلیل نظام های اموزشی مدیران و دوره آموزش آشنایی با نرم افزار جامعه در مورخ 30/1/90 لغایت 1/2/90 بود.
این دوره آموزشی با حضور دکتر مشکوة معاونت بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی و دکتر سبحانی رئیس آموزش ترویج سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید.

(توضیح حکیم مهر : سمت دکتر مشکوة توسط سازمان دامپزشکی در این خبر اشتباه ذکر شده و صحیح آن معاون تشخیص و درمان است.)

دکتر مشکوة و دکتر سبحانی


در این جلسه دکتر غریب مدیرکل دامپزشکی هرمزگان به معرفی استان و شاخص های دامپزشکی اشاره به برخی از فعالیتهای انجام شده در استان پرداخت.
دکتر مشکوه معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور با بیان نکات مهمی در رابطه به نیاز به اموزش برای تمام رده های سازمانی از برگزاری چنین جلساتی ابراز خرسندی کرد و با اشاره به اهمیت بالای رشته دامپزشکی و نقش ان در جامعه و همچنین انتخاب سال 2011 به عنوان سال جهانی دامپزشکی، بر تلاش مضاعف در این عرصه تاکید کرد.
دکتر سبحانی رئیس اموزش و ترویج سازمان دامپزشکی کشور نیز در سخنانی به اهمیت موضوع اموزش پرداخت و از میزبانی دامپزشکی هرمزگان در برگزاری این دوره تقدیر کرد.
گفتنی است دکتر سبحانی که پیش از مدیرکل قرنطینه و امور بین الملل سازمان دامپزشکی بود جایگزین دکتر واعظی در دفتر آموزش و ترویج سازمان دامپزشکی شده است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر ی.
|
-
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
0
0
آموزش ترویج چی ؟؟؟/ .............................
حقگو
|
-
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
0
0
با سلام و احترام / بیننده محترم با عنوان حقگو / انتشار اخبار افراد در حکیم مهر نه به معنای تأیید و نه به معنای نفی عملکردهای آنان است و صرفاً به حضور رسانه ای آنها ارتباط دارد. در این راه ممکن است فردی به خط مشی حکیم مهر نزدیک باشد و فردی هم دور و این مسئله تأثیری در انتشار خبر مرتبط با وی ندارد. محمد لطفی زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

چقدر به هم مي آيند اميدوارم اين همفكري - مشاركت و همدلي اين دو همكار- .............. تداوم داشته باشد. ....... ولي ارتباط دكتر لطفي با اين تيم چيست كه تقريبا هر روز از {دکتر} مشكوه مطلب دارند وا... اعلم
زرشک
|
-
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
0
0
واقعا جمع علمای دامپزشکی، جمع شد. ................... ؟
نظر شما
ادامه