کد خبر: ۵۶۲۰۴
تعداد نظرات: ۳۳ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
واقعاً مدیران این صندوق نمی‌دانند متقاضیان خرید این زمین‌ها، بایستی برای بازدید زمین در این شرایط بحرانی به شمال کشور سفر نمایند و خود و دیگران را در معرض خطر جدی قرار دهند؟
 
 

حکیم مهر: چند شب قبل و در اوج همه‌گیری بیماری کووید-19 در استان‌های شمالی کشور و جان باختن هموطنانمان، صدای پیامک تلفن همراهم به صدا درآمد. در ابتدا تصور نمودم که پیامک مربوط به توصیه‌های بهداشتی وزارت بهداشت برای پیشگیری از بیماری کرونا می‌باشد، ولی هنگامی که به آن نگاهی انداختم، متوجه شدم که این پیامک مربوط به صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی و پروژه ققنوس ۱ (144 قطعه زمین ویلایی در دهستان چپکرود شهرستان جویبار به قیمت متری یک میلیون و 60 هزار تومان) می‌باشد. با ورود به لینک کانال تلگرام معرفی شده در پیامک، تصاویری از زمین مربوطه و شرایط پرداخت اعضای سازمان نظام دامپزشکی و دانشجویان دامپزشکی جلب توجه میکرد.

 

اقدام عجیب صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی برای فروش زمین در حالی که کشور و بهویژه استان مازندران با اوج اپیدمی بیماری کرونا مواجه بوده و حتی اخباری جدی از قرنطینه نمودن این استان به گوش میرسد، جای بسی شگفتی دارد. واقعاً مدیران این صندوق نمیدانند متقاضیان خرید این زمینها، بایستی برای بازدید زمین در این شرایط بحرانی به شمال کشور سفر نمایند و خود و دیگران را در معرض خطر جدی قرار دهند؟

فارغ از این موضوع، نگاهی به سرنوشت نافرجام پروژههای این صندوق، نمایانگر موارد جالب توجهی میباشد.

صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی در خردادماه امسال اقدام به ثبتنام و اخذ وجه از اعضای این سازمان در پروژه مسکونی شاهین (واقع در محله جنت آباد تهران) نمود. این پروژه، نخستین پروژه مسکونی این صندوق محسوب میگردید. بر اساس اطلاعات اعلام شده، بنا بود که در این پروژه مسکونی، 80 واحد مسکونی طی مدت 24 ماه با قیمت نهایی متری 12 میلیون تومان تحویل اعضا شود. در حال حاضر که بیش از 9 ماه از ثبت نام اعضا و پرداخت مبالغ تعیین شده گذشته است، هیچگونه اقدامی برای ساخت پروژه صورت نگرفته است و این زمین به همان صورت اولیه در محل خودش رها شده است. شنیدههای موثق حاکی از آن است که زمین فروخته شده به اعضا، فاقد کاربری مسکونی بوده و قابلیت ساخت ندارد و این بلاتکلیفی موجب اعتراض بسیاری از ثبتنام کنندگان در این پروژه گردیده است.

گفتنی است پیش از آغاز ثبت نام این پروژه، خزانهدار سازمان نظام دامپزشکی در نامهای به رئیس این سازمان، هشدارهای لازم را در خصوص عواقب ثبتنام اعضا در این پروژه و موارد غیرقانونی آن متذکر شده بود ولی متاسفانه به آن توجهی نگردید. روگرفت این نامه نزد حکیم مهر محفوظ میباشد.

پروژه مسکونی دوم صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی، پروژه‌ برج مسکونی قصر رویان در شهر رویان بود که در مهرماه سال جاری پیامکهای انبوه آن برای اعضای سازمان ارسال گردید و بر اساس اطلاعات منتشر شده، بنا بود این پروژه در ۲۴ طبقه ساخته شود. حکیم مهر بنا به وظیفه رسانهای خود، در همان زمان هشدارهای لازم را در خصوص انحراف صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی از وظایف حقیقی خود متذکر گردیده بود. این پروژه هم پس از ثبت نام تعدادی از اعضای سازمان نظام دامپزشکی، به دلایل نامعلوم ابتر ماند و به انتها نرسید.

حال این صندوق برای سومین بار، اقدام به ارسال پیامک‌های انبوه به اعضای سازمان نظام دامپزشکی برای ترغیب آنها به ثبت نام در پروژه ققنوس ۱ نموده است.

حکیم مهر مجدداً بنا به وظیفه رسانهای خود نکاتی را متذکر میگردد:

  1. فلسفه وجودی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی، کمک به رفع مشکلات رفاهی اعضای کم درآمد و آسیبدیده میباشد. با توجه به وضعیت معیشتی نامناسب اغلب اعضای این سازمان، آیا اجرای چنین پروژه‌هایی در اولویت اعضا قرار دارد؟

 2. آیا صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی مجوزی در خصوص فروش زمین، انبوهسازی و پیشفروش مسکن و ویلا دارد؟ سوابق مدیران این صندوق در زمینه ساخت و ساز و تولید انبوه مسکن چیست؟

 3. آیا علاقه صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی برای فروش زمین، ویلا و آپارتمان در استان مازندران، ارتباطی با اصالت شمالی یکی از مدیران این صندوق ندارد؟

 4. علت آغاز فروش زمینهای این پروژه همزمان با اوج بحران همهگیری کرونا در استان مازندران چه بوده است؟ وقتی در پروژه شاهین که متقاضیان قادر به بازدید آزادانه از محل پروژه و موقعیت زمین آن بودند، عاقبت کار چنان شد که میدانید، حال که به علت شیوع بیماری کرونا و محدودیتهای ایجاد شده، امکان بازدید پروژه پیش از خرید برای متقاضیان وجود ندارد، چه عاقبتی را میتوان برای آن متصور بود؟ گفتنی است پیش از اعلام عمومی فروش این پروژه، پیشنهاد واگذاری این زمین ها به صورت خصوصی به رؤسای نظام دامپزشکی استان ها ارائه شده بود که با عدم استقبال ایشان مواجه گردیده بود.

 5. آیا ثبت نام اعضای سازمان نظام دامپزشکی در این پروژه، به تصویب شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی رسیده است و اعضای این شورا در جریان آن قرار گرفتهاند؟

 6. علت نامگذاری این پروژه به نام ققنوس ۱ چیست؟ آیا ققنوس 2 و 3 و 4 و... هم در راه است؟!

 7. آیا پروژه قبلی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی در خیابان شاهین شمالی به سرانجام روشنی رسیده است که فروش پروژه بعدی صندوق در شمال کشور آغاز گردیده است؟

8. با توجه به نزدیک بودن زمان اتمام دوره فعلی مسئولیت اعضای شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی و ریاست این سازمان و احتمال ایجاد تغییرات در مسئولیتها، چه کسی پاسخگوی میلیاردها تومان وجوه اخذ شده در پروژههای شاهین شمالی و ققنوس ۱ و تعهدات داده شده در این پروژهها خواهد بود؟ در صورت تغییر مدیران صندوق و اجرا نشدن تعهدات داده شده به ثبتنام کنندگان در این پروژهها، مسئولیت سرنوشت میلیاردها تومان وجوه اخذ شده از اعضا و خسارات و زیان و ضرر احتمالی در این خصوص با چه کسی خواهد بود و چه کسی تحویل واحدهای ساخته شده را برعهده خواهد داشت؟

9. در پروژه مسکونی شاهین، هنوز هیچگونه سند مالکیتی برای ثبتنام کنندگان صادر نشده و سند این زمین به نام صندوق تعاون و رفاه و در واقع سازمان نظام دامپزشکی میباشد. در واقع ثبتنام کنندگان در این پروژه علیرغم پرداخت میلیونها تومان، سند مالکیتی در اختیار نداشته و زمین هم فاقد قابلیت ساخت مسکونی میباشد. چه کسی پاسخگوی ضرر و زیان وارده است؟ آیا با توجه به افزایش شدید قیمت مصالح ساختمانی و بهویژه آهنآلات در سال جاری، حتی در صورت تغییر کاربری زمین به مسکونی، وعدههای داده شده مبنی بر قیمت تمامشده متری 12 میلیون تومانی واحدهای مزبور، امکانپذیر است؟

حکیم مهر در پایان از ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی و اعضای محترم شورای مرکزی این سازمان تقاضا دارد که با ورود سریع و قاطعانه به این موضوع پیش از ورود دستگاههای نظارتی، ضمن جلوگیری از اخذ وجوه مالی از اعضای سازمان نظام دامپزشکی برای ثبتنام در این پروژه و تعیین تکلیف پروژه شاهین شمالی، ترتیبی اتخاذ نمایند که صندوق تعاون و رفاه این سازمان را به ماموریت واقعی خود که همانا کمک به رفع مشکلات رفاهی و معیشتی اعضای کم درآمد این سازمان است، بازگردانند.

حکیم مهر آمادگی دارد توضیحات احتمالی مسئولین سازمان نظام دامپزشکی و صندوق تعاون و رفاه این سازمان را درخصوص موضوعات مطرح شده منتشر نماید.

  

انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
خودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
4
یاد حرکت بانک قوامین افتادم اون زمان که برای بچه های پزشک نظامیشون همچین مدلی زد، مدل جالبی بود که الان برای رصد .......... و .......... تدریس میشه.
البته افترا به کسی نمیزنم ولی یک مدل برای ........... وجود داره که پروژه قبلی تموم نشده یه پروژه دیگه رو لانچ می کنند، پروژه شاهین هم بهار امسال بود اشتباه نکنم...
درامر ساخت و ساز حدود دو سالی هست که فعالیت نداشتم ولی در منطقه 3 برای هر متر چیزی حدود 2.5 تا 4 میلیون بیشتر هزینه نداره
اگر وجود خارجی داشت فقط نقشه رو بخونید یه وقت یه ستون وسط پذیرانی نندازند
سهامدارپروژه شاهین
|
Germany
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
6
گزارش:درتابستان 98بیش از300میلیون تومان درکمال اعتماد به حساب صندوق رفاه نظام دامپزشکی واریز شد و پس ازآن یک قرارداد یک طرفه و ..... به سهامداران تحمیل شد و چنین عنوان شدکه هدف ازاین قرارداد جلوگیری از بروز مشکل توسط اخلالگران واندک اعضاییست که قصد پرداخت به موقع اقساط را ندارند!!! سپس چکهای سهامداران به ارزش 200میلیون تومان ماهیانه پاس شد تااینکه اولین مجمع عمومی در تاریخ 25آذر98برگزار شد و متوجه شدیم که کاربری زمین از ابتدا غیرمسکونی بوده وتغییرآن به کاربری عملا یا محال است ویابه قول مدیرعامل صندوق ورییس هیئت مدیره نیاز به پرداخت ........ 5میلیاردی دارد!!اصرار آقایان بر ساخت پارکینگ طبقاتی بجای واحدمسکونی بود!!زهی خیال باطل!سپس درهمان مجمع مقررشد در طی بازه زمانی 2ماهه بررسی شودتا اگرتوان مسکونی شدن کاربری بدون پرداخت هزینه امکان دارد تا چنین شود درغیراینصورت فروخته شود.عجیب اینجاست که علیرغم غیرفعال بودن پروژه 2فقره چک نهایی با ...... تمام پاس شدوحتی چک سهامدارانی که قصدماس کردن تازمان تعیین تکلیف پروژه نداشتند برگشت خورده و تهدید به فسخ قراردادبصورت کتبی وشفاهی شدند!!طی پیگیریهای همکاران وجلسه بادکترصفری ایشان بادکتر معلم رییس هییت مدیره صحبت کردندتامجمع عمومی دوم برگزارشود و رای گیری جهت تعیین تکلیف پروژه انجام شود. بااین حال و علیرغم رای مجمع به فروش زمین پروژه بدون تعجیل وبه بهترین قیمت بازهم ضمن بی احترامی ............. به رای مجمع،دوستان به دنبال انجام گودبرداری واهدای 10سهم به یک شرکت جهت تغییرکاربری هستندوبه هیچ عنوان نیت بر فروش زمین ندارند. هرچندکلامی صحبت ازفروش میکنند که .......... است.متاسفانه دکترصفری به هیچ عنوان از رای مجمع حمایت نکردند ودراقدامی عجیب نامه درخواست سهامداران به خود را بجای پیگیری به مدیرعامل صندوق ارجاء دادند!!!درپایان ضمن احترام به شخصیت حقیقی همه این اعضاء متذکر میشویم که دراین پروژه طی بررسی های انجام شده ظاهرا تنها 67نفر به عنوان سهامدار وجود دارد وهرگونه اختصاص سهم به صندوق رفاه به عنوان حق الزحمه غیرقانونی خواهدبودوقابل پیگیریست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اگر حکیم مهر در انجام وظیفه خود برای هشدار جدی است ،گذاشتن نقطه چین های غیر ضروری که کلا متنها را بی معنی کرده، موضوعیت ندارد و حتی بشدت مضر است .
ظاهرا قراردادها به گونه ای بسته شده که کسی قادر به شکایت به مراجع ذی صلاح نیست وگرنه باید تا کنون احدی از سهامداران باید میتوانست اقدام به شکایت کند ، که معلوم است نتوانسته اند شکایت کنند.
به این ترتیب به نظر می آید هشدارهای حکیم مهر نیز بخشی از ماجرا برای انداختن تقصیرها به گردن سهام داران است !!
سهامدار پروژه شاهین
|
Germany
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
4
خواسته اکثریت اعضاء:-1-اعلام رسمی توقف ساخت پروژه شاهین بصورت رسمی درسایت سازمان نظام دامپزشکی وکانال خبری صندوق رفاه.2-اعلام رسمی فروش زمین به بالاترین قیمت وبراساس هماهنگی بانمایندگان جدید سهامداران پروژه درکانال خبری وسایت صندوق رفاه.3-پیگیری جهت اعطای سندشش دانگ مشاع به تعداد سهامداران پروژه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
6
متري يك ميليون و خورده اي اونم وسط نا كجا آباد بدون هيچ امكاناتي و حتي ورودي و نگهباني نداره ........................ تو خود فرح آبادش اين قيمت نيست
.................................
يه ديوار چيه اونم نداره
سهامدار پروژه شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
2
سازمان نظام دامپزشکی با بی اعتنایی به جلسه مجمع پروژه شاهین مبنی بر توقف پروژه و فروش زمین اعتماد بیش از 60 نفر از اعضا که همگی هر کدام 500 میلیون تومان پرداخت کرده بودند را از دست داد و اکنون نیز پاسخی بر بی تدبیری و بی اعتنایی به تذکرات دلسوزان خود نمی دهد.
یک از سهامداران پروژه شاهین شمالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
2
متاسفانه علاوه بر مسئولین صندوق تعاون و رفاه، ................ نیز جزو مقصرین سرانجام فعلی پروژه هستند و ادامه بی عملی ایشان می تواند منجر به پیچیده تر شدن اوضاع این پروژه و نابود شدن سرمایه های اصلی نظام که اعتماد اعضاء می باشد گردد.
سهامداری از پروژه شاهین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
5
0
متاسفانه برخی از افراد بیرون ازپروژه با تحریک برخی اعضای محترم ، سعی در ناموفق جلوه دادن پروژه و القای زیان به سهامداران را دارند.انجام پروژه های بزرگ کار کوتاه مدت نیست، پروژه سوهانک امسال وارد یازدهمین سال خود شده و هنوز واحدی تحویل نشده است.بهتر است به جای تخریب یکدیگر به فکر تلاش برای موفقیت جمعی باشیم.
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
اعضا پروژه سوهانک که عملا بدبخت شدن خدا بهشون صبر بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
2
این طور که از ظاهر امر بر می آید دوستان در فضای حاکم بر کشور و درست در زمانی که کسی دنبال سرمایه گذاری نیست و همه بدنبال حفظ سلامت خود و خانواده هستند در پی پیچیده تر کردن معمای پروژه شاهین و مخلوط کردن مباخث باهم هستند تا دیگر کسی به عدم شفافیت .......... در پروژه شاهین نپردازد و ذهن ها درگیر یک پروژه نچندان مهم که دست آخر میشود یا نه باشند.اما سهامداران شاهین بیدارند وتا احقاق حق از دست رفته کوتاه نخواهند آمد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
0
این قبیل به اصطلاح سازمانها که کم هم نیستند فقط .......... هستند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
4
ما از اول تمام اين مخاطرات را پيش بيني كرده بوديم اين داستان افراد ابوالمشاغل دست از سر ما برنميدارد اينكه هم در دانشگاه باشي و هم كلينيك دامپزشكي داشته باشي و با اينكه محل زندگيت در استان ديگري است عضو نظام مركز باشي و مسئوليت داشته باشي و هم پروژه هاي سنگين سنگين اجرا كني و هزار و يك كار ديگر واقعا اين دوستان به دنبال چي هستند از همكارانحالا خدا نكنه يكي از همكارا مسئول فني باشه و كلينيك هم داشته باشه چنان رگ كردنشون باد ميكنه كه بيا و ببين تا گردنش رو قطع نكنن ول نميكنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
3
ما اگر پول به صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی دادیم به خاطر یدک کشیدن اسم نظام دامپزشکی بود الان هم باید شخص رئیس سازمان و اعضای شورای مرکزی پاسخگوی پول و تعهدات منصوبینشان در صندوق باشند
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
4
مشکل این است سازمان نظام بازرسی ندارد و این پروژه ها شکایت هم بجایی نمیرسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
1
سازمان نظام دامپزشکی تو این اوج درگیری مردم در خصوص زنده ماندن یا زنده نماندن خودشون در اثر بیماری عفونی کرونا با کج سلیقگی تمام داره تلاش میکنه .........................

اگر از مردم عادی کوچه و بازار این حرکت سر می زد باکی نبود ولی متاسفانه از قشر تحصیل کرده داره سر میزنه که از قضا متولی بهداشت جامعه هستند امید به خدا دامپزشکان هم شدند مثل پزشکان بساز و بفروش ولی بد زمانی رو انتخاب کردید برای این کار
مسئول فنی
|
United States of America
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
1
شخص رییس سازمان نظام باید پاسخگو باشد .به کجا میرود این کاروان با این نشان دادن سراب به اعضا .........................
واعظي
|
United States of America
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
6
با سلام خدمت همكاران و خوانندگان حكيم مهر
بنده به دليل ناراحتي تنفسي همسرم مجبور بودم به جاي خوش آب و هوايي ببرمشون و اين پروژه رو چندبار از نزديك بررسي كردم و نتايج بررسي هام رو خدمتتون اعلام ميكنم چك كنيد اگر با شرايطتون ميخوند اقدام كنيد

اول اينكه اين پروژه به چندتا آبندان بسيار بزرگ احاطه شده نقش بسيار مهمي رو براي فصول گرم سال در توليد پشه ايفا خواهد نمود كه معضل مهمي در شمال و خانه هاي ويلايي است

جانوران آبزي همچون مار و غيره در منطقه فراوان است

در نزديكي زمين مذكور اقامتگاه ساحلي وجود دارد كه تمام سال پر است از كساني كه توانايي احاره هتل و ويلا ندارند و يا مجردهايي كه با ماشين خود سفر ميكنند و ميزان ارامش خانواده ها محل سوال است با توجه به اينكه پروژه در و ديوار و نگهباني هم ندارد

وجود دو روستا در دو طرف محدوده باعث ميشود تا با افراد محلي سر و كار داشته باشيد كه تجربه حوشايندي نيست

نزديكترين شهر به شما كه امكانات شهري و درماني را در اختيارتان بگذارد بابلسر است كه سي و خورده اي كيلومتر با آن فاصله دارد كه نيم ساعت زمان براي رسيدن به آن لازم داريد

من كه منصرف شدم حال خود دانيد اون آبندان ها بدترين قسمت داستان بود اونهم تو شمال كه بوي نم و نا تموم شدني نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
دم شما گرم. سپاس از اشتراک گذاری تجربه ارزشمند.
همین نکات که فرمودید، تومنی دو زار از قیمت زمینها می کاهد.
سهامدارپروژه شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
3
3
بااقدامات انجام شده جلوی ساخت پروژه شاهین قطعاگرفته خواهدشد.قابل توجه موافقان ساخت وهیئت مدیره ............ صندوق رفاه نظام دامپزشکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
2
سلام
با تشكر از حكيم مهر بابت شفاف سازي
متاسفانه .................. فاقد تجربه و رزومه كافي در اين ضمينه است و باتوجه به چالشهاي مختلف در كشور اين مورد ميتواند كاملا به ضرر اعضا باشد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
0
اقدامات مقتضی جهت توقف پروژه به لحاظ قانونی درحال اجراست و به زودی به صندوق ابلاغ خواهد شد. انفعال ........... قابل کتمان نیست به نحوی که این رفتار شاعباتی جدی در بین سهامداران ایجاد نموده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
3
مشکل ما اینه که بعضی از عزیزان ما دامپزشکان و اعضای پروژه رو به عنوان دست گرمی در اختیار گرفتن تا یاد بگیرن که چطوری میشه تو مساله ساخت و ساز وارد شد و بعد از اینکه با پولهای ما یاد گرفتند کار رو میرن جاهای دیگه پروژه انجام میدن بابا یه چند نفر حرفه ای بیان وسط کار اینجوری نمیشه که زمین کشاورزی رو به اسم زمین ویلایی میدن به ما اونم درست وسط جایی که مردم فقط چادر میزنن و کمپ میکنن مجتمع ویلایی استاندارد و تعریف داره عزیزان به این سادگی نیست که شما چندتا نهال نارنج بکاری وسط آبگیر بدبو و اسمش رو بذاری پروژه ویلایی این کار در شان همکاران نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
من به جرات قسم می خورم شما نرفتی سرزمین.یه حتی تا شعاع ۵۰کیلومتری هم نرفتی که میگی آبگیربدبو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
2
3
آقا خسته شدیم یک پولی دادیم به پروژه شاهین حالا هم میگیم پولمان را پس بدهید میگویند می خواهیم بفروشیم و با سود برگردانیم.آقا ما سود نمی خوایم پولمون را پس بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
1
0
سلام
واقعا چرا با وجود یک پروژه مشکل دار باید موارد جدید با حواشی متعدد برای فروش زمین مطرح شود ؟
مگر اعتبار نظام دامپزشکی به راحتی به وجود امده
ایا باید اعضا خودشان پیگیر سابقه تیم اجرایی باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
واقعا متاسفم.چرا اینهمه بغض وکینه؟من خودم یکی ازخریداران هستم و زمین را از نزدیک بازدید کردم.کنار مجتمع ویلایی سپاه کشور و مجتمع درحال ساخت باران پزشکان نمیتونه ناکجا آباد باشه. کرونا؟شما دقیقا مشکلتون چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
سلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
2
پروژه شهرک مسکونی ویلایی ققنوس یک در دورترین نقطه نسبت به تهران واقع شده است بعبارتی اگر شما از تهران از مسیر هراز عازم آمل شوید پس طی 3-4 ساعت و رسیدن به آمل حداقل 3ساعت دیگه باید رانندگی کنی و پس از تقریبا هفت ساعت میرسی به محل احداث پروژه اونم بعد از عبور از جاده های بین شهری و روستایی و عبور از شهرستان های بین راه تازه من در ایام کرونا رفتم و 7 ساعت تو راه بودم که تو مسیر از تهران تا محل پروژه کوچکترین ترافیکی وجود نداشت و زمانی رفتم که از مسئولین کسی سر پروژه نبود و بصورت کاملا ناشناس از محلی ها تحقیق کردم.
دوما دو طرف پروژه دقیقا دو تا روستاست که دومی کاملا چسبیده به زمین پروژه
یعنی بدون خروج از قسمت شرقی شهرک ققنوس البته 2 که در ادامه متوجه خواهید شد چرا گفتم 2 نگفتم یک
میتوانی صدا گاوهای روستاییان را بشنوی حالا شاید من کمی اغراق کردم ولی خداوکیلی فاصله زمین و روستا خیلی خیلی خیلی کم است
داشتم میگفتم دوطرف زمین شهرک زمینهای کشاورزی است یعنی زمین پروژه در محاصره زمینهای کشاورزی است یعنی یک ضلع زمین یک زمین بسیار بزرگ کشاورزی است یک ضلع دیگر هم قسمت دوم همین شهرک چون این در واقع دوتا شهرک است نه یکی و چسبیده به هم و وسطشان هم اصلا جدا نیست بلکه در اصل یک شهرک است در ادامه درمجاورت ضلع شرقی شهرک یک روستاست روستایی که من رفتم داخلش شبیه روستاهای 50 سال پیش است یعنی تا نری نبینی متوجه نمیشی عمق فاجعه را باید ببینی از نزدیک تا ................ کاملا بتوانی حس کنی من نمیدانم صاحب این زمین کشاورزی چقدر آدم با نفوذی است که نصف این زمین را پس از گرفتن مجوز شهرک ویلایی مسکونی داره تقریبا 50میلیارد تومن به دامپزشکها میفروشه بگذریم
سوما فاصله زمین پروژه تا لب ساحل 700 متر نیست نمیدانم چرا واقعیت را نگفتن وقتی میگه 700 متر آدم فکر میکنه که میتونی از داخل ویلات با مایو و حوله و دمپایی بری لب ساحل در حالیکه حداقل 8 کیلومتر فاصله است یا شایدم بیشتر یعنی حتما باید با ماشن بری.از روی تابلو شهرک ادهم که کنار تابلو شهرک نصب شده ام می توانید بخوانید نوشته فاصله 8 کیلومتر حالا چرا آقایان گفته اند 700 متر الله اعلم.حالا نه 700 متر شما نه هشت کیلومتر ما بالاخره چند کیلومتر فاصله داره تا دریا .
پس متوجه شدیم خیابانی که از جلوی پروژه عبور میکند از سمت شرق پس از طی مسافت کوتاهی به روستای مجاور پروژه میرسد حالا اگر راه را بجای شرق به سمت شمال ادامه دهیم پس از عبور از جلوی مجتمع رفاهی ادهم به یک پارک ساحلی میرسید در دو طرف پارک تعدادی حدود 8-9 تا زمین بزرگ محصور شده وجود دارد که همگی شهرک های ساحلی هستند شهرکهای ساحلی اغلب متروکه با تک و توک ویلای ساخته شده داخلشان و تعداد زیادی زمین خالی آماده ویلا سازی در بهترین مجموعه ویلایی مجاور ساحل که پلاک یک دریا محسوب میشود قیمت ویلاهای آماده و زمین های خالی با قیمت زمین پروژه برابری میکند یعنی قیمت ویلاها و زمین های پلاک یک دریا با قیمتی که زمین پروژه را میخواهند به اعضا بفروشند یکی است درضمن کاملا پیداست ویلاها بدلیل دوری بسیار زیاد تا تهران تقریبا متروکه هستند یعنی هرکسی آنجا بدلیل ارزانی ویلا یا زمینی بخرد صاحب اول و آخرش خودش است یعنی غیر ممکنه بتونی بفروشیش
در ضمن در طول مسیر اصلا ویلاسازی نمی بینی یعنی قشنگ معلومه منطقه منطقه ویلایی محسوب نمیشه پس شما در رفت و آمد به ویلاتان در 90 درصد مواقع با بومیا سروکار خواهی داشت و به مصداق شرف‌المکان بالمکین هیچگاه ویلای شما رشد قیمتی متناسب با تورم نخواهد داشت یعنی بعبارتی پولتان با مرور زمان بی ارزش تر و بی ارزش تر میشود
در ضمن زمین پروژه 2 برابر چیزی است که ادعا شده یعنی نصف دیگز زمین متعلق است به مالک اصلی و اولیه زمین یعنی شهرک ققنوس عملا 144 واحدی نیست بلکه 288 واحدی است که موقع ثبت نام این موضوع را به شما نمیگویند
و مواردی که دائم تبلیغ میکنند که مثلا جدول کشی کردیم لوله کشی آب نصب علمک گاز کردیم و غیره اینها را خود صاحب اصلی زمین داره انجام میده نه صندوق تعاون و رفاه و اینها را به شما نگفتن
و اینکه هزینه محوطه سازی و مفروش کردن خیابانهای داخل شهرک رو بعدا میخوان جداگانه ازتون بگیرن و کلا من نمیدونم چرا پروژه های صندوق تعاون و رفاه چرا انقدر توش پنهان کاری وجود داره و چرا ...
بنده چند روز وقت گذاشتم و رفتم سر زمین و به بنگاه ها سر زدم چیزی که دستگیرم شد اینه ............................
واقعا جای تاسف داره.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
1
0
من در حال حاضر سه قطعه زمین و یک ویلا در منطقه مازندران دارم
تفاوت قیمت متر مربع زمین ها در مازندران بسیار بالاست و پیچیدگی های منحصر بفردی دارد
موضوع بافت بودن/الحاق بافت هادی/خارج از بافت
ماده۹۹ماده۱۰۰
و مهم‌تر از همه دایره حدود شهرستان در قیمت گذرای تاثیر دارد
امروز ۲۵مرداد قیمت متر زمین در گلان محلی بین آمل و محمود آباد در بافت مسکونی روستایی حدود۱۶۰۰
در جوربند بهترین روستای چمستان از توابع نور ۴میلیون
در سرکاج از روستاهای لاکچری نور ۴۲۰۰
در ایزدشهر در فاصله کمتر از ۲۰۰متر از رینگ ساحلی۱۲۵۰۰
است
موضوع عمومی مازندران مثل بیان عمومی زمینی در تهران به فروش می‌رسد است
حالا کجای تهران از حدود۷/۵میلیون تا ۱۷۰میلیون؟؟؟
علی برکت الله
|
United States of America
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
1
واقعا دستگاههای نظارتی از حراست جهاد و ... باید کمک گرفت تا فلسفه خرید و ساخت را پیگیری کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
1
0
پروژه ريورسايد بابلسر هم كه هنوز روي سايت نظام است مثل بقيه پروژه ها ابتر ماند.فقط چند ماه پول ما رو گرفتند و بعد با كمال بي ادبي گفتن پروژه كنسل شده
چون نظام قبل از اينكه زمين رو بخره اقدام به پيش فروشش كرده بود.
یک ققنوسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
0
0
سلام
متاسفانه ما در این پروژه سرمایه گذاری کردیم و اندک سرمایه خودمون را به صندوق تعاونی مسکن نظام دادیم چکها را در محل نظام تحویل دادیم اما نظام از زیر بار این قضیه شونه خالی کرده و مبگه از اسم ما سو استفاده شده و کلاهبرداری . و کلا خودش را از این داستان کنار کشیده در حالی که تو اساسنامه صندوق تعاون جز شرکا هست . ....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
0
0
سلام به یقین به شما بگویم1غصه نخورید 2 پولتان رفت 3پروژ نه اب دارد نه گاز نه برق4دامپزشکی این زمین را باید تحویل دولت میداد نداد و فروخت به یک عده
نظر شما
ادامه