کد خبر: ۵۶۲۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: نهاده های دامی که به کشور وارد می شود تحت کلید شرکت پشتیبانی امور دام خواهد بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «حسین مدرس خیابانی» قائم مقام وزیر صمت اعلام کرد نهاده های دامی که به کشور وارد می شود تحت کلید شرکت پشتیبانی امور دام خواهد بود.

در این نامه آمده است: سلام علیکم احتراما به استناد تبصره (۲) بند (۱) مصوبه شماره ۶۲۰۱۵ات 56873 ه  مورخ 24 مرداد 98 هیات محترم وزیران مبنی بر مسئولیت این وزارتخانه، در خصوص تنظیم بازار کالاهای اساسی کشور و لزوم نظارت و پایش مستمر بازار به ویژه کالاهای وارداتی که با ارز دولتی تأمین و وارد کشور می شود مستدعی است به گمرکات و ادارات تابعه، ابلاغ شود که از تاریخ 98/۱۲/۲۰ تا اطلاع ثانوی کلیه واردات نهاده های دامی بخصوص ذرت دامی و جو که توسط بخش خصوصی و تجار و بازرگانان وارد کشور می گردد تحت کلید دولت "شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور" قرار گیرد به نحوی که توزیع و فروش به مصرف کنندگان نهایی مورد رصد و پایش قرار گرفت و گزارش رسمی ارائه نمایندبدیهی است است، پس از تأئید و امضای تعهد نامه شرکت وارد کننده توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور قابل ترخیص می باشد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
0
با سلام
تکلیف ذرت های آلوده که توسط شرکت پشتیبانی امور دام وارد شده بود را مشخص کردید که دوباره توزیع را به دست این .......ان قرار می دهید.
نظر شما
ادامه