کد خبر: ۵۶۲۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

سی و یکمین و آخرین جلسه شورای هماهنگی مدیران معاونت بهداشتی و پیشگیری در سال 98 در مورخه 27/12/98 در محل سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این جلسه «دکتر علی صفر ماکنعلی» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان و رئیس شورا از اقدامات انجام گرفته توسط مدیران و همکاران دفاتر مختلف زیرمجموعه و ادارات کل دامپزشکی استان ها در تحقق برنامه و سیاست های ابلاغی ابتدای سال 98 تقدیر و تشکرکرد و تأکید نمود که در سال 99 نیز اقدامات حوزه معاونت بهداشتی و پیشگیری در راستای سیاست های کلی سازمان و برنامه های ابلاغی در ابتدای سال 99 خواهد بود و بر این اساس لازم است تا کلیه دفاتر رئوس برنامه های خود را بر این اساس تنظیم و به مورد اجرا بگذارند.

ماکنعلی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای همکاران و خانواده های ایشان و ملت بزرگ ایران و تأکید بر رعایت توصیه های بهداشتی  و قدردانی از حضور فعال مجموعه دامپزشکی بویژه در ادارات کل دامپزشکی استان ها در همکاری با ستاد مقابله با کرونا افزود: با کمک همدیگر از شرایط فعلی ناشی از کرونا با موفقیت عبور خواهیم نمود.

در ادامه این جلسه با توجه به طرح دستور جلسه شورا و بر اساس مباحث مطرح شده و بیان نقطه نظرات اعضا، مصوبات جلسه به تصویب رسید. موضوعات مرتبط با صادرات به کشور روسیه، عمر ماندگاری گوشت و فرایند آزمایشات مورد نیاز در صادرات فراورده های خام دامی از مهمترین موضوعات مطرح شده در آخرین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی و پیشگیری در سال 98 بود.

بنا به اعلام «دکتر وحید کشاورز» مسئول هماهنگی شورای مدیران معاونت بهداشتی و پیشگیری، این شورا در سال 98 تعداد 21 جلسه برگزار و 196 مصوبه داشته است که با پیگیری های انجام شده دفاتر زیر مجموعه معاونت، مساعدت ریاست سازمان و سایر معاونت ها و ادارات کل دامپزشکی استان ها اجرایی و عملیاتی گردیده است.   

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
1
از ماده ی 19 چه خبر حق الناس یادت نره دکتر جان
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
1
من تازه فهميدم كه پروسه يادگيري در سازمان دامپزشكي كند و بطئي است بعد از اينهمه اخطارهايي كه وزارت بهداشت براي عدم برگزاري جلسه هاي غير ضروري ميده تازه اين دوستان ياد گرفتن با فاصله از هم بنشينند ولي يادشون رفته كه اون براي اوايل شيوع كرونا بود
اصولا جلسه تون هيچ تصميم مهم و ضرور نداشت كه بخواهيد رو در روي هم بنشينيد و اينطور خودتون و جامعه رو به خطر بندازيد
نظر شما
ادامه