کد خبر: ۵۶۲۴۸
یک سال دیگر هم همراه شما عزیزان بودیم
فرا رسیدن سال نو و تولد دوباره طبیعت را به جامعه دامپزشکی کشور تبریک گفته و سالی سراسر شادی و موفقیت را از درگاه ایزد منان برایتان آرزومندیم ...
 
 

یا مقلّب القلوب و الابصار 
یا مدبر اللیل و النهار
یا محوّل الحول و الاحوال
حوّل حالنا الی احسن الحال

آغاز سال نو و تولد دوباره طبیعت را به کلیه اساتید، پیشکسوتان، همکاران دامپزشک شاغل در بخشهای دولتی و خصوصی، همکاران محترم پیرادامپزشک، دانشجویان محترم مقاطع مختلف رشته دامپزشکی و سایر رشتههای وابسته و سایر عزیزانی که در مشاغل مرتبط با صنعت دام، طیور و آبزیان در جایجای میهن پهناورمان مشغول به خدمت هستند، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

نوروز سال ۱۳۹۹ در حالی فرا میرسد که نیروهای بهداشتی و درمانی در جایجای کشورمان در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند و متاسفانه شاهد جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان بر اثر ابتلا به این بیماری هستیم. همهگیری جهانی بیماری کووید-۱۹، بار دیگر نقش و اهمیت مبارزه با بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان را بر همگان آشگار کرد و نشان داد که بدون ارج نهادن به جایگاه «سلامت واحد» نمیتوان جامعه بشری را از خطرات پیش رو مصون نگه داشت.

در سال گذشته سعی کردیم تا با تلاش بیشتر، کیفیت این پایگاه خبری - تحلیلی را از نظر محتوایی ارتقاء داده و  تعداد اخبار و گزارش های خبری تولیدی خود را بیشتر گسترش دهیم. ارتباط مستقیم با مسئولین کشور (از جمله اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس، مدیران کل دامپزشکی استان ها، مدیران ارشد سازمان دامپزشکی کشور و...) و همچنین اعضای هیأت علمی دانشکده های دامپزشکی مختلف از جمله این فعالیت ها بوده است. همچنین تلاش نمودیم تا با استفاده از کانال تلگرام حکیم مهر، اطلاع رسانی به مخاطبین محترم را تسریع نماییم.

در حال حاضر تعداد بازدیدکنندگان پایگاه خبری تحلیلی «حکیم مهر» به بیش از ۴۰ هزار بازدید روزانه افزایش یافته است و تعداد اعضای کانال تلگرام ما نیز به بیش از ۱۰ هزار عضو رسیده است و همین اعتماد شما عزیزان، ما را در انجام فعالیت رسانه ای خود دلگرم تر می سازد. امیدواریم تلاش های ما در «حکیم مهر» در سال 98 مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و شایستگی اعتماد شما را داشته باشیم. تمام تلاش ما این است که در سال جدید با ارائه مطالب متنوع تر و یادداشت های تحلیلی، هر چه بیشتر در خدمت جامعه دامپزشکی کشور باشیم.

نوروزتان پیروز

همواره شاد و سلامت و پیروز و کامروا باشید
 
برچسب ها: تبریک، نوروز،
نظر شما
ادامه