کد خبر: ۵۶۲۷۰
 
 

درپی بارندگی های سیل آسا در شهرستان میناب و بازگشایی دریچه های سد استقلال و آسیب دیدن زیستگاه حیوانات وحشی در بستر رودخانه، گرازهای وحشی به محلات شهر هجوم آوردند و یک شهروند را نیز زخمی کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از شبستان، در پی بارندگی های شب گذشته در شهرستان میناب که منجر به جاری شدن سیل و بازگشایی دریچه های سد استقلال شد، سیلاب به درون زیستگاه بسیاری از حیوانات که در بستر رودخانه میناب زندگی می کردند، نفوذ کرد و موجب فرار این حیوانات به سمت محلات شهر شد.

بستر رود خانه میناب که زیستگاه مناسبی برای زندگی حیواناتی نظیر گراز بود، با بازگشایی سد استقلال آب، آنها را با خود می برد و مردم شهر میناب نیز نظاره گر این صحنه ها بودند.

بسیاری از توله گرازها که از ترس وارد محلات شهر میناب شده بودند، در برخی از نقاط در دام افراد سودجو گرفتار و شکار آنها می شدند

در حوالی پل و پارک ساحلی میناب نیز یکی از این گرازها با بیرون آمدن از رودخانه به سمت مردم حمله ور شد و یکی از شهروندان را زخمی کرد.

این در حالی است که علی رغم توصیه های تیم های حفاظتی مستقر، عده ای از مردم به هشدارها توجه نکردند تا این که یکی از شهروند مورد حمله گراز قرار گرفت.
 
نظر شما
ادامه