کد خبر: ۵۶۲۹

حکیم مهر - اخیراً 39 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با محوریت کمیسیون حقوقی و قضایی ، طرحی با عنوان "ممنوعیت نگهداری و تردد با حیوانات مضر و نجس‏العین" تدوین کرده‎اند که این امر بازتاب‎های گوناگونی داشته است.

حجت الاسلام موسی قربانی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی در این زمینه گفت: در کشوری که نظامی کاملا دموکراتیک دارد، هر نماینده محترمی می تواند طرحی بنویسد و 9 نماینده دیگر را همراه کرده و به مجلس ارائه دهد. مهم زمانیست که قانونی از مجلس بیرون بیاید.

نماینده مردم قائنات تاکید کرد: موارد زیادی برای مصوب شدن به مجلس ارائه می شود ؛ مهم خروجی قوانین است و اطمینان داریم این مساله که در رسانه های بیگانه به آن پرداخته شده است، به هیچ وجه در مجلس رسیدگی و تصویب نخواهد شد.

سید رمضان شجاعی کیاسری ، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هم گفت: رسانه های بیگانه با این طرح این مسائل درصدد ایجاد خلا و به هم ریختگی در فضای رسانه ای علیه جمهوری اسلامی هستند تا به نتیجه دلخواه خود برسند .

شجاعی تاکید کرد: مسائلی که در قانون کشور ما وجود دارد اعتقادی و مبتنی بر باور های ملی، فرهنگی و تمدن مردم است و ما بیشتر پرداختن رسانه‏های بیگانه به این موضوع را برای تشویش اذهان عمومی برای نتیجه مطلوب گرفتن اهدافشان در ایران قلمداد می کنیم.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه