کد خبر: ۵۶۳۸۰
 
 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد گفت: ماموران ۱۲ توله سگ گرفتار شده در گودال یکی از ساختمان‌های نیمه کاره این شهرستان را نجات و به کمپ نگهداری سگ‌ها تحویل دادند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «رحمان احمدی» افزود: به دنبال گزارش مردمی مبنی بر گرفتار شدن ۱۲ توله سگ در گودال ساختمان نیمه‌کاره واقع در منطقه موکریان مهاباد ماموران آتش‌نشانی برای رهاسازی آنها به محل مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در نهایت با تلاش نیروهای سازمان آتش‌نشانی عملیات نجات با موفقیت انجام شد و تدابیر لازم برای سلامت و محافظت توله‌ها از سوی یکی از انجمن‌های حامی حیوانات در مهاباد انجام شد.

وی از نجات یک بهله عقاب از پشت بام یکی از منازل سطح شهر مهاباد نیز خبر داد و گفت: ماموران به محض اطلاع از گرفتار شدن یک بهله عقاب در پشت بام یک ساختمان مسکونی با مراجعه به آن محل، عقاب را نجات داده و پس از مداوا رها کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد از شهروندان خواست درصورت مشاهده حیوان در محله‌های شهری موضوع را به آتش نشانی گزارش و از آسیب رساندن به آنان خودداری کنند.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می دهد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

 

نظر شما
ادامه