کد خبر: ۵۶۴۶۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
 
 

استاندار آذربایجان‌غربی در بیست‌وپنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با دغدغه‌هایی از جنس نگرانی‌های مردمی، سوالاتی را از مدیرکل دامپزشکی در خصوص «مایه‌کوبی دام‌ها» و «حمل‌ونقل خوراک دام» پرسید، که وی نیز در ادامه به آنها پاسخ داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «محمدمهدی شهریاری» روز یکشنبه در این جلسه اظهار داشت: روشنگری در مورد «رعایت نکات بهداشتی هنگام مایه‌کوبی دام‌ها و اینکه چرا از حمل و نقل خوراک دام در شهرستان‌های استان جلوگیری می‌شود»، ضروری است؛ زیرا اولی موجب ایجاد شبهه و دومی به افزایش کرایه خودروها منجر می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی نیز ابتدا گزارشی از وضعیت کنترل‌های بهداشتی محیطی در سطح استان ارائه و از ضبط ۲۰ تن فرآورده غیرمجاز، پلمب ۱۰۰ واحد غیرمجاز، ارجاع ۲۳ واحد به دادسرا و پنج واحد به تعزیرات طی ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال خبر داد.

«دکتر کامیار داهیم» افزود: دامپزشکی استان علاوه بر این، ۵۲ محور را برای کنترل کشتارهای غیرمجاز تحت‌نظر داشته و سه تن فرآورده غیرمجاز را هم امحاء کرده است.

وی در ادامه به دغدغه و سوالات استاندار پاسخ داد و اظهار داشت: حمل و نقل دام زنده و حتی طیور بر اساس ثبت در سامانه انجام می‌شود و در غیر این صورت مشمول قاچاق می‌گردد؛ لذا محدودیت‌های حمل و نقل به دلیل ثبت نشدن آن در سامانه طرح شده است.

وی افزود: تامین خوراک صنعتی مورد نیاز برای واحدهای دامداری و مرغداری هم باید در سامانه ثبت شود و بارنامه دریافت گردد اما در حال حاضر برای علوفه هیچگونه مجوزی لازم نیست و بیشتر بر اساس مراودات محلی انجام می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی هم به ظاهر قانع شد و در پایان خطاب به فرمانداران استان، گفت: در این مورد مساعدت لازم را انجام دهید تا دامدارانی که از شهرستان‌های دیگر علوفه خود را تامین می‌کنند، به قاچاق روی نیاورند و قیمت حمل و نقل نیز افزایش نیابد.

به گزارش ایرنا بیست‌وپنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی حدود دو و نیم ساعت به طول انجامید و فرمانداران استان نیز از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه حضور داشتند؛ در این جلسه بیش از ۱۰ نفر از اعضای ستاد و از جمله فرمانداران خوی و مهاباد اظهار نظر کردند و پیشنهاد و مصوبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
2
4
ای کاس سوالی هم در مورد عدم اجرای ماده ی 19 نظارت بهداشتی ................ نیز پرسش می شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
2
4
یه سئوال اینقدر ذوق کردن داره؟!!!
علیعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
4
4
این استاندار به اندازه یه معلم ساده تجربه
رفتن از کارخانه آوردن کردنش استاندار
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
2
3
آدم تا متن نخوانده فکرمیکنه استاندار عزیزمون چه گلی به سرمون ریخته که تیتر خبرکردین: شاید برای ما مردم آذربایجان غربی افتخار بزرگی باشد که با برگزاری این جلسات مسئولین عزیزمون: آسایش ورفاه حداکثری خودمان و رفع آخرین مشکل استان عزیزمان را به گوش بقیه مردم عزیزکشور برسانیم:استاندار و بقیه حضار متشکریم حالا با خیال آسوده برین استراحت و قرنطینه هم کل مشکلات استان حل شد هم کل مخارج موندن تو قرنطینه شما....
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
4
0
دوستان عزیز استاندار انسان بدی نیست
انصافا دغدغه مردم رو داره و تلاش هم میکنن
اما شرایط مملکت رو که دیگه همه بهش واقفیم
بیاین خوش بین باشیم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
1
مگه دان هست که براش بارنامه هم بگیرن
نظر شما
ادامه