کد خبر: ۵۶۴۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
درخواست سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از وزرای کشور و بهداشت:
«مهندس عباس کشاورز» در این نامه، علت این درخواست را ضرورت تامین مایحتاج مردم و عدم توقف چرخه‌های تولید در بخش کشاورزی عنوان نموده است ...
 
 

حکیم مهر: «مهندس عباس کشاورز» سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای خطاب به دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و نایب رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور و دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، خواستار مستثنا شدن تردد مربوط به برخی فعالیت‌ها و مشاغل مرتبط با بخش کشاورزی از محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در این نامه آمده است:

با عنایت به الزام در اجرای محدودیت‌های مورد تاکید ستادهای ملی و استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و نیز ضرورت تامین مایحتاج مردم و عدم توقف چرخه‌های تولید در بخش کشاورزی، خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به مستثنا نمودن تردد مربوط به فعالیت‌ها و مشاغل مشروحه ذیل اقدام لازم به عمل آید:

- ماشین‌آلات و ادوات کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی، کامیون‌ها و وانت‌های حمل نهاده‌های کشاورزی نظیر بذر، نهال، کود، سم، خوراک دام، طیور و آبزیان، زنبور عسل، سوخت، دارو، آب و دام عشایر، آرد، مرغ، گوشت، شیر و سایر محصولات کشاورزی (گندم، جو، کلزا و...).

- دامپزشکان، مسئولین نظارت فنی و بهداشتی و نیروهای داروخانه‌ها، مراکز عرضه سموم، مایه‌کوبی (واکسیناسیون)، کشتارگاه‌ها، صنایع غذایی، سردخانه‌های مواد غذایی، مراکز درمانی دام و طیور، مراکز تامین و توزیع مواد پروتئینی، کشاورزان و کارگران (جهت کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی)، کارگزاران بیمه کشاورزی و نیروهای حفاظت منابع طبیعی و امور اراضی.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
0
1
بسیار عالی است
اگر این محدودیت ها وجود داشته باشد تولیدات کشاورزی و دام دچار مشکل شده و این بار غذایی برای ادامه زندگی نداریم و گرسنگی باعث مرگ و میر خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
دمت گرم
دکتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
0
خب چی شد؟ موافقت شد با ابن نامه شد؟
نظر شما
ادامه