کد خبر: ۵۶۴۷۹

دامپزشک روسیه که با دلفین روسی در دلفیناریوم تهران قرار دارد نمی تواند به روسیه برگردد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اسپوتنیک، دامپزشک روسیه که با دلفین روسی در دلفیناریوم تهران قرار دارد نمی تواند به روسیه برگردد. ساختارهای مربوطه باید به حل و فصل مسأله حمل و نقل دلفین روسی و «ایوان زاتسپیلوف»، دامپزشک روسیه بپردازند تا آن‌ها بتوانند از ایران به روسیه برگردند.

کارشناسان محیط زیست به کمک به خروج دلفین روسی از تهران فراخواندند. در دلفیناریوم تهران دلفینی به نام «کاسیا» بسر می برد. صاحب آن می خواهد دلفین را به روسیه بدهد. این دلفین 10 سال پیش بطور غیر قانونی از محیط طبیعی زندگی اش در تنگه «کرچ» صید و در سال 2015، آن را به ایران منتقل کردند.

در سفارت روسیه در تهران اعلام شد که 30 ماه مارس به ایوان، دامپزشک روسیه پیشنهاد شد، ایران را ترک کند، اما او به خاطر دلفین، این پیشنهاد را رد کرد. هم‌اکنون باید مسأله حمل و نقل دلفین به روسیه حل و فصل شود تا دامپزشک روسیه نیز همراه دلفین به روسیه برگردد.

شایان ذکر است که مطابق با آخرین آمار،  تعداد مبتلایان به کروناویروس در ایران به 58226 نفر رسیده است  که از این تعداد 3603 جان خود را بر اثر ابتلا به «کووید -19» از دست داده‌اند و 22011 نفر بهبود یافته‌اند.

 
نظر شما
ادامه