کد خبر: ۵۶۴۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: سازمان دامپزشکی، محیط زیست، شهرداری و همه ارکانی که در باغ وحش‌ها و نظایر آنها مسئولیت دارند، باید پروتکل بهداشتی و حفاظتی لازم را تنظیم کنند ...
 
 

حکیم مهر: رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: سازمان دامپزشکی روزانه دستورالعملهای سازمانهای بهداشت جهانی را رصد می‌کند و درصدد است که پروتکلهای جدیدی را با توجه به شیوع ویروس کرونا برای حفاظت از باغ وحشها تنظیم کند.

به گزارش حکیم ر به نقل از ایسنا، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» با بیان اینکه اگر سازمان جهانی بهداشت یا سازمان جهانی بهداشت دام انتقال کووید-۱۹ از انسان به حیوانات خانگی یا حیاتوحش را به صورت رسمی تایید کند، این موضوع ملاک عمل قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: با رصد روزانه سایت بهداشت جهانی و همکاری با وزارت بهداشت، پیگیر آخرین اقدامات و دستورالعملهای لازم برای مراقبت بیشتر و رعایت بهداشت عمومی جهت عدم انتقال احتمالی کووید-۱۹ از انسان به حیوان و برعکس هستیم.

رییس سازمان دامپزشکی ادامه داد: سازمان دامپزشکی طی ماههای گذشته از طریق رسانهها و جراید به صورت گسترده مطالب و هشدارهایی را به مردم منتقل کرده است تا کسانی که خودشان صاحب حیوان هستند یا در محیطهایی همچون باغوحش مشغول به فعالیتند که بیشترین تماس را با حیوانات دارند، حتما نکات بهداشتی را رعایت کنند؛ بنابراین این افراد نیز در جریان آخرین نکات بهداشتی مورد نظر سازمان دامپزشکی قرار گرفتند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سازمان دامپزشکی برنامهای برای تعریف پروتکلهای جدید برای محافظت از باغ وحشها دارد یا خیر، گفت: در این مورد خاص سازمان دامپزشکی، سازمان حفاظت محیط زیست، شهرداری و همه ارکانی که در باغ وحشها و نظایر آنها مسئولیت دارند، باید پروتکل بهداشتی و حفاظتی لازم را تنظیم کنند و ما نیز این موضوع را در دستور کار قرار خواهیم داد .

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
4
لطفا نحوه حظور در محل کار را برای همه رده های دامپزشکی روشن و ابلاغ کنید، الان هر رییس شبکه برای خودش یک پا رییس جمهور شده و مصوبات دولتی را وتو میکند و سلیقه خودش را وحی منزل میداند، یک شبکه به کلی تعطیل شده و پنجاه کیلومتر آن طرف تو یک شبکه دیگر به غیر از رییس و معاونش که نوبتی می آیند، بقیه همه باید بیایند و علاوه بر امور جاری که انجام می دهند، باید برای ضد عفونی و غسالی و سیل و زلزله هم آماده باشند، پرودگارا پناه بر تو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
دستورالعمل های ماده ی19 چه طور؟کارفرماهای کشتارگاههای صنعتی بد جور دارند فشار می آورند.معلوم نیست با چه افرادی در جهت تخریب و تضغیف مسئولین فنی بهداشتی هماهنگ هستند(البته این افرادهماهنگ زیاد هم دوراز ذهن نیستند)
پاسخ ها
ناظر بهداشتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
ماده 19 چطور؟!!!
اون رو که دادن کارفرماها رصد کنند، .................
نظر شما
ادامه