کد خبر: ۵۶۵۰۸

مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در جلسه کمیسیون اقتصاد مرز که با حضور منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد؛ شرکت کرد و به بیان تهدیدها و چالش ها در حوزه دامپزشکی استان و ارائه راهکارها و پیشنهادهای لازم پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، جلسه کمیسیون اقتصاد مرز با حضور منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی در این استان برگزار شد که مدیرکل دامپزشکی استان نیز در این جلسه حضور یافت.

در این جلسه، «دکتر مهدی حسینی» به بیان تهدیدها و چالش های پیش رو در زمینه دامپزشکی و ارائه راهکارهای لازم پرداخت و گفت: کلیه فعالیت های دامپزشکی در راستای اقتصاد مقاومتی و بسترسازی برای تولید پایدار است.

وی افزود: اولویت اصلی دامپزشکی سلامت محصول است و ما در راستای حل مشکلات تولیدکننده انعطاف لازم را به کار می بریم البته با حفظ سلامت محصول و تا جایی که مخاطره ای برای مصرف کننده ایجاد نشود.

مدیرکل دامپزشکی استان اظهار داشت: در استان نقاط قوت بسیاری در زمینه پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی وجود دارد که می توان به تنوع اقلیمی، شرایط زیستی مناسب برای گونه های مختلف دام، کشتارگاه های صنعتی و مراکز بسته بندی گوشت و ماهی، اسکله های صیادی، مراکز پرورش ماهی در قفس و میگو اشاره کرد.

دکتر مهدی حسینی تصریح کرد: در سال گذشته سازمان دامپزشکی کشور با اصلاح ضوابط و دستورالعمل ها و تفویض اختیارات لازم، پیشاپیش گام های موثری را در جهت جهش تولید برداشته است.

 
نظر شما
ادامه