کد خبر: ۵۶۵۳۵

یک پرنده طاووس که در پشت بام یک منزل مسکونی در مجیدیه شمالی سرگردان شده و قادر به پرواز نبود، توسط آتش نشانان به دام افتاد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال تماس ساکنان یک منزل مسکونی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و درخواست کمک از آتش نشانی، بی‌درنگ یک گروه از آتش نشانان ایستگاه ۲۳، ساعت ۹ صبح امروز به سمت نشانی اعلام شده واقع در کوی مجیدیه شمالی حرکت کردند.

«رضا مهرورز» رئیس ایستگاه ۲۳ آتش نشانی در این باره گفت: هنگامی که نیرو‌های آتش نشانی به محل اعلام شده، رسیدند مشاهده کردند که یک بهله طاووس رنگارنگ زیبایی در پشت بام یک منزل یک طبقه مسکونی نشسته و تلاش می‌کند که پرواز کند، اما هر کار می‌کرد به پرواز درآید، موفق نمی‌شد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه و بی آن که آسیبی به این طاووس برسد، سرانجام توانستند این پرنده زیبا را در پشت بام به دام اندازند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به اینکه این پرنده پس از انتقال به ایستگاه آتش نشانی تحویل مراجع ذیصلاح محیط زیست داده شد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هر نوع جانوران و یا پرندگان وحشی از هرگونه اقدامی خودداری کنند و بی درنگ با سامانه ۱۲۵ تماس برقرار کرده و موضوع را به آتش نشانی اطلاع دهند.

 
نظر شما
ادامه