کد خبر: ۵۶۵۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پیرانشهر عنوان کرد: 240 کیلوگرم  مرغ زنده در کشتارگاه این شهرستان معدوم سازی گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر سید احمدی» گفت: با توجه به توقیف یک محموله مرغ زنده فاقد گواهی بهداشتی- قرنطینه ای که توسط همکاران شبکه توقیف و به کشتارگاه هدایت گردید، بعد از نمونه برداری و آزمایشات مشخص گردید تمام محموله دارای عفونت قارچی بوده و معدوم گردید.

دکتر سیداحمدی در ادامه افزود: با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا (کووید-19) و اینکه مرغ زنده بعنوان ناقل مکانیکی در ابتلا به این بیماری موثر بوده و نیز بر اساس نتایج آزمایشات و آلوده بودن مرغ های توقیفی، فرد متخلف جهت سیر مراحل قضایی به دادگاه معرفی گردید.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Finland
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
1
1
خواهشا تو این بازار آشفته از کرونا سواستفاده نکنید! الان مرغدار در هر کیلوگرم مرغ زنده 3500 تومن ضرر میکنه! کی گفته مرغ ناقل کروناس؟ نزارید بخندن به دامپزشکی! مگر اینکه یک فرد آلوده عطسه کنه رو مرغ که در اونصورت هیچ فرقی با بقیه سطوح نداره! برای همکارامون واقعا متاسفم
دامپزشک
|
Finland
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
1
عجب! نقش مرغ در انتقال آلودگی چطوره؟ همینکارارو کردید مرغدارا بیچاره شدن! کمتر صنفی مثل صنعت مرغ ایران تو کرونا به خاک سیاه نشست! نقش مرغ در انتقال کرونا یک هزارم راننده همون ماشین نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
3
یعنی 12 قطعه مرغ (240 کیلو) را نگه داشتید تا انواع آزمایشات انجام بشه و سرانجام کشف کنید آلوده بوده؟
مرغ بالغ و آلودگی قارچی و ضبط گوشت؟
هزینه آزمایشات بر عهده چه کسی بود؟ اگر اداره کل بازرسی بیاد ، چه خواهید گفت؟ در کدام آزمایشگاه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه