کد خبر: ۵۶۵۵۲
 
 

سامانه عبور پاک توسط شرکت دیزل مولد و اداره دامپزشکی  کاشان طراحی، ساخته و اختراع شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پورتال خبری کاشان، «دکتر حسین ناظم الرعایا» گفت: برای پیشگیری از انتقال بیماریهای ویروسی مانند کرونا و آنفلوانزا این سامانه در ورودی درمانگاه ها، بیمارستان ها، کارخانه ها، شرکت ها، بانک ها، ادارات، فروشگاه های بزرگ مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، مدارس و دانشگاه ها، پادگان ها و اماکن عمومی نصب می شود.

وی افزود: نحوه عملکرد دستگاه به این صورت است که فرد قبل از ورود به ساختمان، وارد سامانه شده و سامانه از طریق نازل های نصب شده در سقف و ستون های جانبی شروع به پاشش محلول ضدعفونی به سمت فرد می کنند. کفش های فرد نیز در تماس با تشتک حاوی ضدعفونی، پاک و ضدعفونی می شود.

به گفته وی این سامانه جهت پیشگیری از کرونا به عنوان اختراع جوانان کاشانی در جلسه ستاد پیشگیری از کرونای استان اصفهان مطرح و مصوبه آن توسط استانداری استان اصفهان به وزارت کشور ارجاع شده است تا به سایر استان ها تعمیم شود.

دکتر ناظم الریا ادامه داد: با توجه به نیاز درمانگاه ها، بیمارستان ها و مراکز بهداشت شهر و روستاها به این سامانه، افراد خیر و نیکوکار می توانند با تهیه این سامانه و اهدای آن اقدام نمایند.

لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09123141157 دکتر ناظم الرعایا تماس بگیرید.

 

نظر شما
ادامه