کد خبر: ۵۶۶۲۷

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر از ضبط و توقیف 50 تن نهاده های دامی تولید شده در شرایط کاملا غیر بهداشتی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر، طی بازدید های میدانی رئیس این شبکه درسطح شهرستان، یک واحد غیرمجاز تولید نهاده های دامی که در یک مکان متروکه اقدام به فعالیت می نمود، شناسایی شد .

«دکترسعید جان بخش» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر در این خصوص گفت: پس از شناسایی محل غیر مجاز تولید نهاده های دامی در این شهرستان، مجوز بازدید از محل مذکور از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اخذ گردید.

وی افزود: طی بازرسی صورت گرفته به همراه مامورین نیروی انتظامی و کارشناس اداره کل دامپزشکی استان از محل فوق، بیش از 50 تن مواد اولیه و محصول تولید شده ی کاملا غیر بهداشتی ضبط و تا تعیین تکلیف نهایی، توقیف گردید.

دکتر جان بخش با اشاره به رسالت سازمان دامپزشکی کشور در ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی و همچنین برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت غذایی جامعه، تصریح کرد:: متخلف به مرجع ذی صلاح قضایی شهرستان معرفی گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: تولید هرگونه نهاده های دامی مستلزم اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذی ربط بوده و در راستای صیانت از سرمایه های ملی در بخش دام و طیور با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
ادامه