کد خبر: ۵۶۶۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

یک قلاده کفتار به پسر بچه‌ای در روستای دره باد مرودشت حمله کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «ابوالحسن کشاورز» رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرودشت اظهار کرد: با توجه به انتشار کلیپی مبنی بر حمله یک قلاده کفتار به پسر بچه‌ای در روستای دره باد از توابع شهرستان مرودشت، با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خانواده‌ای که در دامنه ارتفاعات منطقه مشغول تفریح بودند با حمله کفتار مواجه شدند و پدر و پسر خانواده به صورت سطحی زخمی شدند.

او افزود: با حضور مردم محلی و ایجاد فضای ملتهب، یکی از اهالی با اسلحه ساچمه زنی کفتار را از پای در آورد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرودشت تصریح کرد: با توجه به اینکه رویکرد‌های دیگر از جمله شلیک تیر هوایی و ایجاد سر و صدا برای فراری دادن حیوان مناسب‌تر بود و با در نظر گرفتن شرایط واقعه، فرد متخلف شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی موضوع در دست بررسی است.

کشاورز همچنین با بیان اینکه در حوالی همین منطقه چوپانی نیز در چند روز گذشته مورد حمله خرس واقع شده بود، افزود: این فرد که صدمه جدی به او وارد نشده و از ناحیه پا آسیب دید و یگان حفاطت محیط زیست از خانواده او دلجویی کرد.

حضور در طبیعت با احتمال مواجه شدن با حیوانات وحشی همراه است. به همین دلیل از روستائیان و طبیعت گردان درخواست می‌شود از ورود به مناطق ناشناخته پرهیز و در مسیر پیاده روی با ایجاد سر و صدا حضور خود را به منظور متواری کردن جانوران اعلام و همچنین در مواجه با حیوان وحشی از تحریک آن خودداری کنند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
1
جالبه. میگه فرد متخلف؟ اقای عزیز تخلف کجا بود معرفی به مقامات قضایی به چه دلیل؟ کفتار در حال دریدن پسر بچه بوده و شخص برای نجات جان طفل با اسلحه ساچمه زنی به حیوان شلیک کرد. کجای این کار تخلفه؟ باید از ان شخص تقدیر هم به عمل اید. خواهشا حرف هایی که مسئولین محیط زیست میزنن قبل از بیانش مقداری تفکر و تعقل کنند و خود و خانواده خود را در ان شرایط تصور کنند سپس نظرات کارشناسانه و ارزشمند خود را ارائه کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
واقعا توی اون شرایط که هر ثانیه ارزشمند هست چجوری به فکر یک نفر میرسه که اول تیر هوایی شلیک کنه؟! مگه فیلم هندیه ااااااقا اون بیچاره احتمالا یه روستایی ساده بوده که بنده خدا برای این شرایط اصلا اموزشی ندیده بوده...محیط زیست باید اون روستاییهای خوش قلب رو اموزش میداده ...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
تخلف کجا بود? این رویکرد باعث میشه اگه کسی داره پاره و دریده ميشه هیچکس کمک نکنه...در اون لحظه ملتهب شاید راه دیگری به ذهن نمیرسید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
دروغه
نظر شما
ادامه