کد خبر: ۵۶۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خبر امحاء سگ‌های بدون صاحب توسط شهرداری را تکذیب و از احداث پناهگاه برای این حیوانات خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایمنا، «غلامعلی سفید» با تکذیب خبر امحاء سگ‌های بدون صاحب توسط شهرداری یزد، اظهار کرد: سیاست شورا و شهرداری هیچگاه اینگونه نبوده که این حیوانات را ازبین ببریم و موردی در این خصوص تاکنون گزارش نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از حیوانات می‌توانند ناقل بیماری بین انسان و حیوان باشند، اعتباری در شورا مصوب شده تا با همکاری شرکت‌های خصوصی نگهداری سگ‌ها، وضعیت این حیوانات ساماندهی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از احداث پناهگاه حیوانات بدون صاحب ناقل بیماری با هدف نگهداری و عقیم سازی سگ‌های بدون صاحب در این شهر خبر داد و تصریح کرد: در این پناهگاه تفکیک نژادهای مفید از غیرمفید، واکسیناسیون، جراحی و عقیم‌سازی سگ‌های جمع آوری شده انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پناهگاه جدید ظرفیت چند صد قلاده سگ را دارد، ادامه داد: پس از انجام اقدامات بهداشتی و سالم‌سازی سگ‌ها، این حیوانات دسته‌بندی شده و در صورت نژاددار بودن، به افرادی که متقاضیان این حیوانات برای نگهبانی هستند، تحویل داده می‌شود.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
0
0
جناب سفید! نمی‌دانم خبر دارید یا نه. سگها در یزد دارند قتل عام می‌شوند. شما را به خدا کاری بکنید. چشممان از گریه خون شد.
نظر شما
ادامه