کد خبر: ۵۶۷۶۷

جان سالم بدر بردن یک گاو از چند موقعیت مرگبار موجب شد تا به گاو جان سخت معروف شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند بار فرار از مرگ حتمی یک گاو موجب شد تا این حیوان به گاو «جان سخت» معروف شود. این حیوان که یک بار از روی میز ناهار و یک بار نیز از گلوله‌های یک کشاورز جان سالم بدر برد حالا به این عنوان مشهور شده است. «سامپورن ناجین» ۴۳ ساله هفته پیش در یک بازار فروش حیوانات اهلی در منطقه «ترانگ» تایلند این گاو را خریداری کرده بود.

این مرد جوان پس از خرید این گاو تصمیم به کشتن (سر بریدن) آن گرفت، اما سه بار شلیک گلوله با کلت ۲۲mm به سر این حیوان بی ثمر ماند. بنا به ادعای ناجین او با قرار دادن کلت روی سر این حیوان شلیک کرد، اما گلوله وارد سر این گاو نشد. ناجین گفت او دو بار دیگر نیز همین عمل را تکرار کرد، اما دقیقا اتفاقی مشابه رخ داد. ناجین ادامه داد در حالیکه او و دوستش با شلیک گلوله چهارم خود را آماده جشن موفقیت می‌کردند، اما در کمال ناباوری این حیوان از زمین بلند شد و فرار کرد.

ناجین گفت پس از این اتفاق از یک پرسنل امور دام داروی آرامبخش خریدم تا بتوانم این حیوان را به کشتارگاه گاو منتقل کنم، اما باز هم شلیک داروی آرامبخش به پوست گاو ناموفق بود. این در حالی بود که بنا به ادعای ناجین او هنگام خرید این گاو متوجه شده بود که این حیوان پیشتر نیز از شلیک گلوله‌های یک کشاورز محلی جان سالم بدر برده است. ناجین هنگام خرید گاو از بازار محلی متوجه آثار بر جای مانده از زخمی شد که روی بدن این حیوان خودنمایی کرد. هنگامی که ناجین از صاحب قبلی گاو علت را جویا شد او گفت که گاوش مورد شلیک سه گلوله قرار گرفته، اما گلوله‌ها با برخورد به سر این حیوان منحرف شده اند.

در تصاویری که از این حیوان منتشر شده آثار بر جای مانده از شلیک گلوله‌ها را نشان می‌دهد. بنا به گفته ناجین پس از این اتفاقات او از کشتن گاو منصرف شده و تصمیم گرفته است تا این حیوان را برای همیشه نگهداری کند. او گفت: «واقعا شگفت آور است یک گاو از این همه گلوله جان سالم بدر ببرد. من می‌خواهم این حیوان را به عنوان نماد خوش شانسی تا همیشه نگه دارم.»

 
برچسب ها: دامپزشکی، گاو،
نظر شما
ادامه