کد خبر: ۵۶۷۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، معدوم سازی جوجه‌های یک روزه را اقدامی غیرانسانی و غیرقانونی خواند و گفت: ما این تخلف را به جد دنبال می‌کنیم و نتیجه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، «حجت‌الاسلام حسن درویشیان» افزود: وقتی این خبر را شنیدم و تصاویر را دیدم بسیار متأثر شدم چرا که کاری غیر انسانی صورت گرفته است و سازمان بازرسی به محض اطلاع از این موضوع ورود کرد .

وی گفت: البته خیلی قبل تر از این اتفاق ما درباره برخی از مشکلات از جمله تأمین ارز مورد نیاز برای نهاده های طیور در زمینه تولید مرغ و جوجه یک روزه اقدام کرده بودیم و ۹ فروردین در این خصوص با بانک مرکزی مکاتبه کردیم و مجدد هم پیگیری ها انجام شد تا ارز مورد نیاز بیش از ۲ میلیون تن نهاده های طیور که اکنون در بنادر هست تأمین شود که منتظر تخصیص ارز و حمل آنها برای استفاده تولید کنندگان مرغ است که تا به حال رخ نداده است.

درویشیان افزود: اینکه آیا در این موضوع انجمن تولید کنندگان جوجه یک روزه مقصر بوده و یا در نتیجه مصوبه ستاد تنظیم بازار بوده و یا علل دیگری داشته است به جد دنبال و نتیجه را اطلاع رسانی می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور این کار را اقدامی غیر انسانی خواند و گفت: این اقدام هیچ مجوز شرعی و قانونی ندارد و مراجع ذیربط در این خصوص برخورد قانونی خواهند کرد .
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
1
سازمان بازرسی باید به پرونده های خوراک های دام الوده هم ورود پیدا کنه
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
1
سازمان محترم بازرسی لطف بفرمایند به موضوع واردات گوشت نیز ورود کنند چرا که در این عرصه نه همه واردکنندگان تعدادی از آنها که عمدتا هم تازه واردند و یا دعوت به فعالیت در این عرصه شده اند به اختلال گسترده ای در امنیت و سلامت غذای مردم نموده اند و در وهله دوم با براه انداختن بازار صوری گوشت به اخلال در بازار ارز کشور می پردازند. اگر سازمان بازرسی واقعا می خواهد برای مردم و برای کشور کاری شایسته انجام دهد تعدادی از دامپزشکان اعزام شده را دعوت کند و از چند و چون واردات گوشت تحقیق نماید تا آنان نیز با سند معتبر پرده از تخلفات گسترده بردارند.
واردکننده در طول یکسال چند فقره مجوز ۵هزار تنی واردات می گرفت سپس ارز ۴۲۰۰ تومانی ۵۰۰۰ تن را از بانک مرکزی می گرفت و پس از واردکردن ۷۰۰ یا ۸۰۰ تن یا ۲۰۰۰ تن مجوز دیگر و ارز مربوطه. هر واردکننده ای ۵ و شاید بیش از ۵ شرکت واردکننده به ثبت رسانده و .....
همچنان است حکایت موضوعات مهم تر دیگر که انشاء الله آقای درویشیان با دعوت از دامپزشکان اعزام شده عمق فاجعه را دریابد و مورد برخورد قرار دهد. قطعا این واردکنندگان نیز به تنهایی دست به این کارها نمی زنند و حتما حامیانی در دستگاههای اجرایی دارند. که انشاء الله سیستم قضایی دست آنان را از جیب و سفره غذای مردم هر چه سریعتر کوتاه کند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
2
آفرین خوب تولییدکننده رو بترسونید بجای حل ریشه ای موضوع
سال جهش تولید بایدم نگذارید مهر جهش تولید خشک بشود و اینگونه برخورد کنید
سال دیگه همینا هم دیگه تولید نخواهند کرد
نظر شما
ادامه