کد خبر: ۵۶۸۹۳
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: سازمان دامپزشکی در شرایط سخت تحریم، عملکرد آبرومندانه و موفقیت‌آمیزی داشت ...
 
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه معدوم سازی جوجه‌های یک روزه اقدامی غیراخلاقی و غیرانسانی بود، از معرفی تمام عوامل به مراجع قضائی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر، «دکتر علیرضا رفیعی پور» ظهر روز گذشته در نشست خبری با اشاره به اینکه شرایط سال گذشته یک شرایط فوق بحرانی بود اظهار داشت: سیل‌های اوایل و اواخر سال گذشته و زلزله‌های صورت گرفته و از همه بدتر دشمنی همیشگی شیطان بزرگ آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و تحریم‌های سختگیرانه و ظالمانه سبب ایجاد شرایط فوق بحرانی شد.

سازمان دامپزشکی در شرایط سخت تحریم، عملکرد آبرومندانه و موفقیت‌آمیزی داشت

وی تصریح کرد: سازمان دامپزشکی با همه این شرایط سخت، عملکرد آبرومندانه و موفقیت‌آمیزی داشت و هیچ اپیدمی بیماری دام، طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم نداشتیم و هیچ توقف صادرات دامی دامی خوراکی و غیرخوراکی هم صورت نگرفت.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه تمام موفقیت‌ها در حوزه صادرات محصولات دامی به دلیل پاکی کشور به لحاظ بیماری بود گفت: اگر کوچکترین اپیدمی بیماری دامی در کشور وجود داشت، امکان صادرات به هیچ کشوری را پیدا نمی‌کردیم.

در اوج تحریم‌ها، مازاد تولید داریم

رفیعی پور گفت: امروز در کشور در اوج تحریم‌ها مازاد تولید داریم و به دلیل برخی از محدودیت‌های صادرات، اقدام به ذخیره‌سازی استراتژیک این تولیدات در سردخانه‌ها کرده‌ایم و ایران در اوج تحریم‌ها در حوزه امنیت غذایی سربلند بیرون آمدیم.

وی افزود: به لطف دانش و علم دامپزشکی و از همه مهمتر کمک رسانه‌ها این موفقیت‌ها در طول سال گذشته رقم خورد گفت: یکی از دلایلی که سبب شد بسیاری از بیماری‌ها در کشور شیوع پیدا نکرد، اقدامات و اطلاع‌رسانی‌هایی است که رسانه‌ها در کشور و در راستای فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم انجام شد.

فعالیت ۴۰ هزار نفر در دامپزشکی سراسر کشور

رفیعی پور در ادامه گفت: هم اکنون ۴۰ هزار نفر در دامپزشکی سراسر کشور فعالیت دارند که از این تعداد هفت هزار نفر نیروهای دولتی هستند و ۳۳ هزار نفر هم در بخش خصوصی خدمت می کنند .

خیلی از بیماری‌های دامی جزو خانواده همین ویروس کرونا هستند

رئیس سازمان دامپزشکی افزود: خیلی از بیماری‌های دامی جزو خانواده همین ویروس کرونا هستند و در کشور توانستیم در طول سال‌های قبل بیماری‌هایی از جلمه تب کریمه کنگو با رعایت و کنترل مهار شده‌اند.

رفیعی‌پور گفت: هر سال مجموعا تا سقف سه میلیون تن محصولات خام دامی خوراکی و غیرخوراکی را صادر می‌کنیم که این موارد نزدیک به یک میلیارد دلار برای کشور درآمد ارزی دارد.

کرونا ویروس در سال 1960 در جهان و در دام‌ها شناسایی شد

وی با بیان اینکه کرونا ویروس سال 1960 در جهان و در دام‌ها شناسایی شد، گفت: از آن سال این بیماری به عنوان مشترک بین انسان و حیوان شناخته می‌شد و تا سال 2019 تنها علائم سرماخوردگی ساده را داشت.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: متاسفانه در سال 2019 با جهش ژنتیکی که این ویروس پیدا کرد از انسان به انسان امکان انتقال پیدا کرد و همه کشورهای دنیا اعلام کردند که با این بیماری درگیر هستند ولی تاکنون هیچ گزارش تایید شده سازمان بهداشت جهانی منتشر نشده که حیوانی به کوید 19 مبتلا شده باشد.

همکار ما در دامپزشکی به مراجع قضائی معرفی شده است

رفیعی پور ادامه داد: بحث مرتبط با معدوم‌سازی جوجه‌های یک‌روزه رفتار غیرقابل قبول و ناشایستی بود که از سوی عده‌ای رخ داده و همه این افراد حتی همکار مسئول فنی بهداشتی ما در دامپزشکی به مراجع قضائی معرفی شده‌اند؛ امیدواریم این رفتار ناشایست دیگر تکرار نشود .

وی تصریح کرد: استان یزد یکی از استان‌هایی است که در حوزه‌های مختلفی از جمله صنعت اسب، پرورش قرقاول، کبک و عرصه‌های دیگر در سطح کشور سرآمد است و در رتبه‌های خوبی قرار گرفته است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: بحث صنعت اسب استان یزد در حال حاضر رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده ولی این رتبه اول باید به یک تجارت و عرصه اقتصادی بسیار خوبی تبدیل شود.

امضای تفاهم‌نامه دامپزشکی ایران با اتحادیه اروپا

این مقام مسئول در پایان در این مورد به امضای تفاهم‌نامه دامپزشکی کشورمان با اتحادیه اروپا و درخواست برخورداری از آخرین روش‌های آزمایش بیماری‌های مشترک بین انسان و اسب و همچنین رایزنی با کشور آلمان برای بهره‌مندی از آخرین متدهای آزمایش بیماری مشترک مشمشه اشاره کرد و گفت: امیدواریم با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین و جدیدترین روش آزمایش بیماری‌ها در حوزه صنعت اسب و کسب گواهی‌های الزامی تجارت جهانی در صنعت اسب، شاهد فعالیت بخش تجارت اسب کشور و استان یزد در سطح بین المللی باشیم.

منبع: تسنیم، جماران

 

انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۳
ناشناس
|
Sweden
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
31
یعنی مرزهای حمایت از مسیول فنی را جابجا کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
35
1
آقای دکتر رفیعی پور مدیری متواضع و سالم و بدور از جاه طلبی می باشند دامپزشکی چنین مدیرانی می خواهد
همکار دولتی
|
Austria
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
37
معرفی مسئول فنی به مراجع قضایی کاری اشتباه و غیر قابل قبول است.
کاری به مسائل صنفی و لزوم حمایت دامپزشکان از یکدیگر چه خصوصی و چه دولتی ندارم.
ولی اگر کمی انصاف داشته باشیم میدانیم مسئول فنی بدبخت قدرت اجرایی در خصوص تصمیمات بزرگ و صنفی جوجه کشی های کشور را ندارد.
به عنوان کارمند سازمان بر خودم لازم میدانم دفاع از مسئولین فنی اولویت اول شغلی ما باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
درود به وجدان و شرفتون
ناشناس
|
Australia
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
20
آخه مسئول فنی بهداشتی که پولشو مستقیما از صاحب و متولی همون تولیدی می گیره.چه کار کنه؟اگه هم نامه بزنه صاحب همون جا بهش میگه خداحافظ و دیگه بهت احتیاجی نداریم.شبکه و اداره کل هم خواهند گفت به ما ربطی نداره .نظام دامپزشکی پیگیری کنه.وقتی هم میری پیش نظام می گه اول حق عضویتتو بده بعدش هم می گه ما قدرت اجرایی نداریم.چاره ی کار فقط اینه:شکایت و پیگیری مستمر خود مسئول فنی بهداشتی به سازمان بازرسی.ارگانهای نظارتی.میدونم خیلی سخته.ولی متاسفانه در حال حاظر هیچ چاره ای دیگه نداریم
پاسخ ها
مسئول فنی مظلوم
| Australia |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
دقیقا همینه طوره
ناشناس
|
Australia
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
20
آقای رئیس سازمان زورتون فقط به مسئول فنی بخش خصوصی می رسه.آخه اون بدبخت چه کار کنه آیا قدرتشو داره؟
ناشناس
|
Japan
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
2
10
متاسفانه وقتی یک اتفاقی تو کشور می افته همه ازش یه نوعی بهره‌برداری سیاسی و تبلیغی می‌کنند...!!جوجه یکروزه که تولید شده و از جوجه کشی اومده بیرون مشتری نداره...! چه کسی برای خرید مراجعه کرد و مرغدار بدبخت نفروخت و معدوم کرد...!! تو این شرایط چه باید کرد!!؟ مگه جوجه یکروزه صنعتی و میشه در محیط روستایی بزرگ کرد...!! ؟ کمیته امداد با چه امکاناتی تو چند روزی که تولید جوجه رفته بالا و مشتری نداره میخواد سرپرستی جوجه ها رو به عهده بگیره...!!؟ این همه جوجه صنعتی یکروزه صنعتی و یکروزه بریزن تو روستاها بدون واکسیناسیون استاندارد و جیره مناسب و تامین نهاده و... همشون همون هفته اول تلف می شوند و چه اپیدمی بیماری هایی برای مرغ بومی و صنعتی وحتی پرندگان وحشی و... رخ میده...!! آخه چرا اینقدر سیاسی و عوام گرایانه با مسائل و مشکلات برخورد میشه...!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
یادمه یک بار آمریکای جهانخوار برای اینکه به خاطر سقوط قیمت گندم کشاورزهایش ضرر نکن ، خیلی از گندمها را خرید و ریخت به دریا ، تا سالها ما جهان سومی ها محکومش میکردیم....چی شد!؟...چرا؟!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
9
قانون فقط مثل تار عنکبوته میتونه ضعیف ها رو بگیره. شما ها اگر راست میگید برید اوناییو بگیرید که این دستور رو صادر کردند و سرمایه های ملی رو نابود کردند. چرا در همان روز های اول که این بخشنامه صادر شد ساکت بودید؟ و هیچ کاری نکردید که جلو این کار گرفته بشه؟ لابد شما ها هم شنبه تازه بیدار شدید و فهمیدید معدوم سازیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
18
اسم این سازمان رو باید گذاشت سازمان ضد دامپزشکی تو این مسئله کرونا که فرصتی بود برای نشان دادن اهمیت بیماری های مشترک و دامپزشکی سازمان کاملا منفعل عمل کرد تو این قضیه معدوم سازی هم که فرصتی بود برای نشان دادن مظلومیت و قدرت نداشتن مسئولین فنی سازمان کاملا برعکس عمل کرد ای کاش مسئولان این نظرات رو ببینن و انقدر که به فکر میزشون هستند به فکر جامعه صنفیشون هم باشن چون قظعا برای کار و شآن خودشون هم بهتره .
جواد معتمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
16
اقای دکتر رفیعی پور ............. اصلا میخواستید به شورای عالی امنیت گزارش کنید که لغو برجام هم کار مسُولین فنی هست. اصلا هر جا هر اتفاقی رخ داد بگید مسئول فنی مقصره. آب منطقه اقامتتون قطع شد بگید کار مسئول فنیای دامپزشکیه.

اقای دکتر رفیعی پور شما اصلا میدونید کی دستور داده جوجه معدوم کنند و کی باید اجراش میکرد؟

جنابعالی اول برادریتون رو ثابت میکردین و اون ماده ۱۹ رو که تو اولین مصاحبه قولشو داده بودین اجرا میکردین بعدا به تصمیم مشاورانتون این اقدام زشت و ناپسند رو انجام میدادید.

...............................
مقصر عدم رعایت اصول بهداشتی در اماکن تحت نظارت دامپزشکی شما ها هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
12
کارشناسان رسمی سازمان دامپزشکی قادر به الزام کارفرمایان در خصوص اجرای دستور العمل های سازمان نیستند ، مسئولین فنی -بهداشتی که حقوق و دستمزد شان را از کارفرما دریافت می کنند و کسی هم حمایت نمی کند چه انتظاری داری آقای دکتر
باعث صاحبان مزارع مرغ مادر و کارخانجات جوجه کشی و مدیر کل و رئیس اداره طیور دامپزشکی استان مربوطه به مراجع قضایی معرفی گرددخ
کاردان دامزشکی دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
12
کاش من هم جوجه یک روزه بودم و مرا زنده به گور میکردند چون الان با این فشار کار و کمبود نیرو آخرش پاره به گور میشویم.
سبکرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
1
12
ضمن ابراز ناراحتی از اقدام رئیس سازمان در معرفی مسوول فنی به مراجع قضایی . این اقدام سالها و بکرات انجام میشده و در واقع دستوری بوده برای بالا نگه داشتن قیمت جوجه یک روزه که هرچند کاری ناپسند و منفور هست ، اگر دولت محترم حمایت مناسبی از این صنف میکرد هیچ انسان با وجدانی دست به این کار نمیزد . از آنجا که الن موضوع رسانه ای شده و قطعا مدیران بالادستی وزارت جهاد نقش پررنگی دراین اقدام غیراخلاقی ومخالف حقوق حیوانات دارند و سازمان دامپزشکی مطیع تمام وکمال وحافظ منافع معنوی و جایگاه برخی افزاد درمجموعه وزارت جهاد میباشد ، عکس العملی غیر حرفه ای از خود نشان داده . والا کوتاهی یا بی اطلاعی مسوول فنی که خقوق خودش رو از کارفرما میگیره به اندازه پنهان کاری بیماری مرس در شترهای منطقه جاسک هرمزگان توسط سازمان دامپزشکی که احتمال بروز تلفات درجمعیت شترها و خطر جانی دامداران و همکاران دامپزشک رو به همراه داره ، قطره ای در برابر اقیانوس جرم بهداشتی هست . ای کاش رئیس سازمان مسببین ابن کوتاهی در هرمزگان رو هم به مراجع قضایی معرفی میکرد . البته شکایتی در دادستانی بندرعباس تنظیم شد که در شرایط بیماری کووید ۱۹ ابتر ماند . امید که جناب قهرمانی دادستان محترم بندرعباس این موضوع را در شرایط مناسب پیگیری نماید .
دکتر قنواتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
23
با سلام و احترام
به عنوان دامپزشکی که اکنون کار حقوقی انجام میدهم حاضرم بدون حق الوکاله به عنوان وکیل همکاران مسئول فنی کارخانه های جوجه کشی وکالت آنان را در برابر این تهدید رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور بر عهده بگیرم

به عنوان پیش درآمد رئیس محترم سازمان دامپزشکی باید اشراف داشته باشند که در وهله اول هیچ گونه دستورالعملی در این خصوص از سوی این سازمان تدوین و منتشر نشده است !!

و در مرحله دوم سازمان دامپزشکی کشور هیچ گونه مکانیزم ابلاغ دستورالعمل فنی و بهداشتی و اجرایی برای همکاران بخش خصوصی ندارد بر این اساس دفاعیه ها در دادگاه از سوی همکاران دامپزشک به ضرر سازمان دامپزشکی کشور ختم خواهد شد
پاسخ ها
سبکرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
درود برشرف شما دکتر قنواتی عزیز.من هم حاضرم هزینه های مازاد رو شخصا تقبل کنم . دیواری کوتاه تراز دکتر فارم پیدانکردند و قراره این دکتر مظلوم قربانی تصمیمات ودستورات مراجع دولتی بشه. .................. زورشون به دامپزشک با شندرغاز حقوق میرسه . بیماری مرس و تلفات میانکاله و خلیج گرگان فراموش نشه. شورای محترم مرکزی نظام دامپزشکی سکوت جایز نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
دکتر جان ایمیلی، ایدی تلگرامی یا شماره ای جهت ارتباط کامنت کنید لطفا
ناشناس
| Australia |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
احسنت بر شما دکتر قنواتی عزیز .واقعا درآمدی که می بری حلالت باشه. ............. سازمان دامپزشکی عوض مجازات مسببین این امر مسئول فنی بینوا رو که داره حقوق و مزایاشو از صاحب همون تولیدی می گیره محکوم می کنه.بی زحمت شمارتتونو در اختیار ما مسئولین فنی بهداشتی درمانده قرار بدهید.ممنون از شما بزرگمرو عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
درود بر شما
عدالت بی نام
|
Germany
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
10
جناب آقای رفیعی پور به جای اینکه از سر خود این موضوع را بگشایید و به مراجع قضایی معرفی کنین دنبال راهکار باشین ................... اگه همین جوجه ها به فارم ها میرفت و هزاران نفر رو از لحاظ اقتصادی متضرر میکرد خوب بود این فکر را زمانی باید انجام میدادین که کلی مزارع گوشتی دادین با کم کردن فواصل به چهارصد متر پس یه زحمت بکشین اون کسایی هم که مسبب این بی برنامگی بودن رو معرفی کنین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
8
مازاد تولیدو مسئول فنی باید چیکار میکرد ؟
مجوز صدور مرغداری ها و جوجه کشی و بر چه اساس صادر میکنین که مازاد تولید دارین ؟
خروس های تخمگذار و باید چیکار کرد ؟
..................
دیواری کوتاه تر از مسئول فنی پیدا نکردین ؟
Habib
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
7
این موضوع هیچ ربطی به مسئول فنی ندارد. این یک موضوع صنفی است و باید فارم های مادر جوابگو باشند مسئول فنی هم باید مقابل کارفرما بایستد هم مقابل سازمان. این دوستان هیچ اطلاعی از سیستم حاکم بر جوجه کشی ها و فارم های مادر و فرایند تولید جوجه ندارند. مسئول فنی کارخانه جوجه کشی مظلوم ترین همکاران ما هستند که در سخت ترین شرایط کار میکنند و باید جوابگوی سازمان هم باشند.
میم.سین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
7
اگر از اوضاع و احوال ما کاردانها تو طرح تب برفکی گاوی-پولی ، یک ویدئو در بیاید و همه ببیند ، همه جیگرشان برا ما کاردانها آتیش میگیره حتی جوجه های یکروزه و تخم مرغهای باز نشده حالا شما ماه رمضان و دهن روزه را هم کنارش بگذار، به خدا سنگهای دماوند دلشان آب میشه ، من نمی دانم دل مدیران ما از چی ساخته شده، سختیش از 12 بالا رفته.
ناشناس
|
Spain
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
4
آقای دکتر در متن در مورد استان یزد صحبت کردید و نظر دادین........ حال سوال اینجاست در خصوص استان تهران که بازوی اجرایی تمامی برنامه های سازمان شما هست نظر خاصی ندارید؟؟!!
مسئولین فنی بهداشتی مظلوم
|
Australia
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
2
دکتر قنواتی عزیز و شریف ممنون از نظر کارشناسی و خداپسندانه خواهشا راه تماس برای ما مسئولین فنی بهداشتی بیچاره در همین کامنت ها بگذارید.درود و صد درود به شرفتون بزرگ مرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
11
آقای دکتر رفیعی پور :
1- اول اینکه خود شما مسئول جوجه کشی هستید چون در این چند سال شما دستورالعملی برای معدوم سازی نداشتید ...................
2- مسئول بهداشتی را به هیئت بدوی نظام باید معرفی نمایید تا به قوه قضائیه بدهید .
3- ما این تجربه را در گوشت های آلوده داریم که همه زندان رفتند الا ................!!
4- .........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
9
این قدر دم از اخلاق و وجدان نزنید؛ ما از فردا باید برویم روستا به گاوها واکسن تب برفکی بزنیم و به ازای هر راس 2500 تومان پول نقد بگیریم! تو این شرایط کرونا که بانک و نانوایی و پمپ بنزین هم پول نقد نمی گیرند. جان مایه کوبها قابلی ندارد ،لا اقل به فکر کلاس دامپزشکی جلوی مردم باشید، ای آقایان فرهیخته چه شد رعایت مسائل امنیت زیستی؟ خراسان شمالی هستم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
12
آقای دکتر رفیعی پور ..................... واقعا این حرف شما برای معرفی همکاران به دادگاه غم انگیز است .واقعا متاسفم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
8
الان تو دامپزشکی چند جور نیرو و چندجور استخدام و چندجور حقوق داریم ، این همه تبعیض غیر اخلاقی نیست ؟ .........................
بدبخت بی پارتی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
9
کسی که ایراد میگیره راه کار هم باید بده، شما بفرمایید باید با ده ها هزار جوجه ای که سر از تخم در آورده اند و مشتری ندارند چه کار میشود کرد که هم اخلاقی باشه و هم بهداشتی و فنی، یادمان نرود که به خاطر کرونا بساط جوجه کباب سیزده بدر و مصرف مرغ جمع شد ،چقدر مرغدار به خاک سیاه نشست و دیگر جوجه نریخت، و آن جوجه ها هم سرمایه کارخانه های جوجه کشی بود که زیر خاک رفت ........................ ریختن جوجه های یکروزه بی مشتری در چاه از اول با این صنعت بوده و همه کشورها هم هست و خودتان هم میدانید ،حالا که یک موجی راه افتاده تو جامعه بی خبر ما، ......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
8
آقای دکتر رفیعی پور لطفا دستورالعمل سازمان را در رابطه با معدوم سازی جوجه ها نشان دهید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
6
صلاحیت بررسی تخلفات فنی دامپزشکان توسط هیئت بدوی انتظامی نظام دامپزشکی است و نه مراجع قضایی.
.................
پاسخ ها
مهرورز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
اگر عنوان اتهامی مسئول فنی، صرفا تخلف صنفی نباشد و ماهیت جرم عمومی داشته باشد پرونده باید به دادگاه ارسال شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
جناب مهرورز واقعا چه کاری از دست مسئول فنی در این موضوع بر میاد؟ به دوستان دامپزشکی گزارش بدهد؟ چه کاری از همکاران سازمان از ریاست بگیرید بیا به پایین ساخته است که جلوی این فاجعه رو بگیرند ؟ واقعا تو این کشور یک مسئول در دولت و مجلس نام ببرید که جزو اولویت های اولش رعایت قوانین دامپزشکی باشه؟ من سراغ ندارم . کاسه داغ تر از آش بودن مصداق بارز همین کار است ................. که با این صلابت افتخار میکنید همکاری که هیچ نقشی در بروز این فاجعه ندارد را به مراجع قضایی معرفی کردید. انشالله ............... بتوانید رای دادگاه را هم منتشر کنید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
موضوع صنفی و در رابطه با وظایف مسئول فنی است دیگر. مساله ی تجاوز و قتل و .. که نیست که جنبه ی جرم عمومی باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
2
جناب مهرورز . با تشکر از اظهار نظر شما لطفا بفرمایید :
بحث معدوم سازی به نظر شما عمومی است یا صنفی ؟
اگر به مسئول فنی دستورالعملی نداده باشند و از 50 سال پیش جوجه مازاد را معدوم سازی با سوزاندن ، تبدیل به خوراک دام و طیور کردن و یا دفن کردن انجام شود ، به نظر شما مسئول فنی جرم عمومی انجام داده ؟
رئیس سازمان به عنوان بالاترین مقام اجرائی در این مسئله که نظارت ننموده ، دستورالعمل نداشته حالا ........ وارد شود و بخواهد مسئول فنی فارغ از ماده 19 ! را به دادگاه بدهد صحیح است ؟
آیا ازنظر حقوقی رئیس سازمان نباید ..... پاسخ دهد که چرا در این چهار سال مدیریتش نه نظارت داشته و دستورالعمل داده است ؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
2
هر جا سخن از تنبیه وبگیر و ببند است نام مسئول فنی میدرخشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
جناب مهرورز منتظر مهر ورزی شما و ارائه پاسخ هستیم . !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
1
با عرض سلام
برخی از نظرات رو خوندم، مدتی بنده مسئول به حساب فنی بودم. اون چیزی که بر همه مسلمه اینه که مسئول به حساب فنی در حد یک کاردان یا حتی یک کارگر در شرکت ها به کار گرفته میشه، مهرش رو میده دست مسئولین شرکت و اونا هر کاری دلشون میخواد انجام میدن، حتی بنده مشاهده کردم بعد از ۲ سال از رفتن مسئول فنی، گاها از مهر اون که تو شرکت بوده استفاده میشده، بعد جالبه برای گرفتن پروانه تو سامانه های سازمان باید واو به واو اطلاعاتت درست باشه بعد که پروانه رو گرفتی، پروانتو با مهرتو پرواز میدی سمت مدیر عزیز شرکت خودتم میری لباس گارگری میپوشی و مثل یه بچه خوب کارایی که ازت میخوان رو انجام میدی.
بنده خیلی زود عطای این کارو به لقاش بخشیدم و مشغول کاری غیر از حرفه دامپزشکی هستم چون در این کار بدون زیر پا گذاشتن قانون، اخلاق، علم و حتی حرمت خودت نمیتونی کار کنی. شرکت ها هم هر کاری دلشون بخواد انجام میدن همه چیز و همه کس رو هم با پول میخرن...همیشه صحبت های رییس دامپزشکی شهرمون طرف شرکت بود و بازخواستش از ما...
حیف عمری که درس دامپزشکی خوندم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
ای کاش یه کم وقت می گذاشتی به سازمان بازرسی هم شکایت می کردی.سخته.ولی ثواب داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
جناب مهر ورز ، مهری نورزیدی ، منتظریم !
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
1
به نظرم باید مردم از جوجه کباب شروع کنن در خانه های خودمان جوجه کباب درست کنیم آخه کرونا که با جوجه منتقل نمیشه خب هم تفریح است هم کمک به این صنعت. دوستان رعایت نسبت آبلیمو و ضعفران و نمک در درست کردن جوجه مهم و ضروری است افزون بر این باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود فاصله سیخ ها در منقل مقدار ذغال و حرارت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
ضعفرانت را بروم ناشناس !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
تا کجا میروی من را هم ببر ناشناس تر
نظر شما
ادامه