کد خبر: ۵۶۸۹۴
 
 

استاندار یزد گفت: دامپزشکی استان می‌تواند نقش بسیار مؤثری در زمینه جهش تولید و ایجاد و حفظ اشتغال داشته باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «محمدعلی طالبی» روز گذشته در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان که با حضور علیرضا رفیعی پور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد، اظهار داشت: مدیرکل پیشین اداره دامپزشکی استان عملکرد مناسبی در حوزه دامپزشکی داشت و تجربیاتی که به جای گذاشت، بهترین سرمایه برای مدیریت جدید این دستگاه است.

وی ادامه داد: امیدواریم مدیرکل جدید دامپزشکی نیز با ایجاد تعامل بین دستگاه‌های مسئول حوزه دام بتواند فعالیت‌های خوبی را سامان دهد.

استاندار یزد از رئیس سازمان دامپزشکی کشور خواست: توجه ویژه ای به کمبودهای اداره کل دامپزشکی استان ازجمله فضای فیزیکی، تجهیزات آزمایشگاهی و رفاهیات کارکنان داشته باشد.

طالبی افزود: انتظار ما از همه مدیران استان علاوه بر توجه به وظایف و مسئولیت‌های خود، برداشتن قدم‌های اثرگذار در فرآیند توسعه استان است.

وی تصریح کرد: تاکید ما در استان این است که حتی دستگاه‌هایی با کمترین ارتباط موضوعی با اولویت‌های اساسی استان، باید برنامه‌ای برای کمک به اجرای اولویت‌ها داشته باشند.

استاندار یزد گفت: دامپزشکی استان می‌تواند نقش بسیار مؤثری در زمینه جهش تولید و ایجاد و حفظ اشتغال، ایفا کند زیرا استان یزد زیرساخت‌های مناسبی برای نقش آفرینی دامپزشکی در توسعه استان دارد.

وی اظهار کرد: با کمک دامپزشکی استان می‌توانیم در مرحله اول نیاز خود را در حوزه دام برطرف کنیم و در کنار آن با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی و ظرفیت‌های مناسب در حوزه تولیدات غذایی و دامی، نیازهای کشور را نیز تأمین نمائیم.

طالبی خاطرنشان کرد: پرورش اسب از جمله مهم‌ترین اولویت‌های توسعه‌ای برخی شهرستان‌های استان بوده و سرمایه گذاری‌های زیادی در این حوزه انجام شده است که دامپزشکی می‌تواند به حفظ و توسعه این صنعت کمک کند.

به گزارش مهر، در این مراسم از زحمات ۱۲ ساله علی اکبر حدادزاده، تجلیل و علی فاتحی نیا به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان معرفی شد.

 

نظر شما
ادامه