کد خبر: ۵۶۹۵۴
تعداد نظرات: ۱۰۵ نظر
باز هم اقدامات ایذایی شهرداری علیه دامپزشکان:
در روز جهانی دامپزشکی و در روزهایی که جامعه درگیر بیماری کرونا است شهرداری تهران اقدام به پلمب مراکز درمانی دامپزشکی کرده است ...
 
 

حکیم مهر: عضو هیئت مدیره جامعه دامپزشکان گفت: در ماه های اخیر مراکز بخش خصوصی دامپزشکی شهر تهران به دلیل فعالیت دامپزشکان در مراکز شهری، پلمب می‌شوند به طوری که در روز گذشته و در روز جهانی دامپزشکی، این اتفاق تکرار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر پیام محبی» اظهار کرد: در ماه های اخیر مراکز بخش خصوصی دامپزشکی شهر تهران به دلیل فعالیت دامپزشکان در مراکز شهری پلمب می شوند، به طوری که در روز گذشته و در روز جهانی دامپزشکی این اتفاق تکرار شد، در حالی که فعالین این بخش تخلفی انجام نداده اند و تنها یک خلاء قانونی درباره فعالیت کلینیک های دامپزشکی در شهرها، باعث این رویداد شده است.

وی افزود: در 50 سال گذشته، فعالیت کلینیک دامپزشکی در شهرها وجود نداشت اما در حال حاضر با توجه به اینکه حیوانات خانگی نگهداری می شود فعالیت مراکز دامپزشکی ضروری شده اما قانونی در این ارتباط وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره جامعه دامپزشکان ادامه داد: مراکز دامپزشکی در کشورهای پیشرفته دنیا به دو بخش تقسیم می شود و شامل حیوانات حیوانات شهری کوچک و شهر و حیوانات اقتصادی و بزرگ مانند اسب گاو و گوسفند هستند و تنها مراکز دامپزشکی حیوانات اقتصادی به خارج از شهرها منتقل شده است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه همکاران ما از سازمان دامپزشکی مجوز و پروانه کسب برای فعالیت دارند اما شهرداری تهران اجازه فعالیت به آنها نمی دهد.

محبی یادآور شد: مراکز دامپزشکی به طور معمول در خانه های مستقل شهری امکان فعالیت دارند و به دلیل شرایط خاص مراجعاتی که دارند امکان فعالیت در مراکز تجاری و اداری برای آنها فراهم نیست.

شهرداری بگوید ما کجا کار کنیم؟

«دکتر محمدحسن اصغری» دامپزشک و عضو جامعه دامپزشکان نیز در این ارتباط در گفتگو با خبرگزاری تسنیم گفت: در روز جهانی دامپزشکی و در روزهایی که جامعه درگیر بیماری کرونا است شهرداری تهران اقدام به پلمب مراکز درمانی دامپزشکی کرده است.

وی افزود: شهرداری مشخص نکرده که دامپزشکان کجا باید فعالیت کنند زیرا اجازه فعالیت در واحدهای مسکونی مستقل را نمی دهد و عملاً امکان فعالیت در واحد های تجاری و اداری نیز برای این حرفه وجود ندارد و نمی‌توان حیوانات را به داخل این واحدها برد، زیرا باعث ایجاد مزاحمت برای سایر همسایگان می شود.

این فعال بخش دامپزشکی گفت: در اواخر دی ماه سال 98 در کمیسیون تخصصی کشاورزی مجلس شورای اسلامی که نماینده سازمان دامپزشکی نیز حضور داشت ضوابط فعالیت دامپزشکان در مناطق شهری تصویب شد اما شهردای به آن توجهی نمیکند.

وی اظهار داشت: شهرداری تهران همچنان بدون برنامه ریزی و بدون اینکه در نظر گیرد که اپیدمی یک بیماری می تواند چه مشکلاتی برای مردم جامعه ایجاد کند اقدام به پلمب واحد های دامپزشکی می کند و به فعالین این بخش اعلان کرده است که نباید در مناطق شهری خدمت‌رسانی کند.

اصغری با بیان اینکه دامپزشکان یکی از ابزارهای مبارزه با بیماری کرونا هستند و در ستاد ملی کرونا نیز نماینده دارند، اظهار داشت: در حالیکه شهرداری تهران اقدام به پلمب واحدهای دامپزشکی می کند، ستاد ملی کرونا برای ما مسئولیت و ضوابط نگاشته است.

وی اظهار داشت: عواقب حذف دامپزشکی از شهر گریبانگیر همه افراد است و تنها مربوط به حیوانات نیست و شهرداری موظف به تدوین ضوابط کار دامپزشکی است.

 

انتشار یافته: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۴
ناشناس
|
Ukraine
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
1
12
صنف دامپزشکی خیلی وقته مرده کسی نیست فاتحه اش رو بفرسته
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
اگر میبینید صدا از دیوار در میاد اما از نظام در میاد به خاطر اینه که سال 1394 دقیقا در همین ایام (23 فروردین) کل ساختمان نظام به همین دلیل پلمپ شد . اگر حرف بزنند ممکنه به زحمت بیفتند . انتظاری از نظام نداشته باشید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
جای تاسف است، البته برخی همکاران هم شرایط موجود کشور را رعایت نمیکنند و بعضا این مشکلات در اثر کم تجربگی و یا عدم رعایت شرایط استاندارد ایجاد میشود
ناشناس
|
France
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
1
10
اینم از هدیه ی روز به اصطلاح! جهانی دامپزشکی به دامپزشکان عزیز...
حکایت مُرده ای شده که هر کسی از کنارش رد میشه یه لگد هم بهش میزنه...
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
2
7
از برکات دولت تزویر و تهدید همینه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
در دولت و مجلس بعدی احتمالا بدتر هم شود چون دید سنتی به دامپزشکی حیوانات خانگی منفی است
کلینیسین با ۱۰ سال سابقه فعال در ملک مسکونی
|
Canada
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
7
14
وقتی پارکینگش رو کرده رادیولوژی پروانه انرژی اتمی هم نداره نباید پلمپ شود آیا؟!؟
۳۰۰ کلینیک فعال در تهران است چرا فقط به بعضی گیر میدهند حتما مشکلی دارند
اونموقع که رفتن مجلس تا بقیه رو تعطیل کنند و فقط خودشون که ملک مستقل داشتند فعال باشند باید فکر میکردندچاه کن ته چاه است!!
پاسخ ها
دامپزشك بخش خصوصي
| France |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
همكار عزيز، واقعا متاسفم از اينكه چنين ديدگاهي داريد! و خوشحاليت از بدبختي صنف!
من خودم هر سه ماه دارم به مامور شهرداري از ترس پلمپ رشوه ميدم. مطب من زيرزمين با درب كاملا جداست. دوستاي خودم هم كه كلينيك زدن همين پول دادن جز مخارج ثابت كلينيك در نظر ميگيرن!
تازه ميفهمم چرا شهرداري حتي منو دكتر صدا نميكنه چون همكاري مثل شما دارم!
كلينيسين با هشت سال سابقه فعال در ملك مسكوني !
| Poland |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
همكار عزيز چاه كن كسي ست كه از مشكل همكار هيجان زده شده و چنين كامنتي مينويسد همه همكاران مواردي دارند كه بشود ذكر كرد مثل تبديل حياط بيمارستان به كافه كه يك شغل تحاريست در ساختمان مسكوني استيجاري !
لعل خو
| Netherlands (Kingdom of the) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
من بعنوان يك دامپزشك كه هيچ ارگاني منو به رسميت نميشناسد از تشكيل جلسه مجلس احساس رضايت دارم و راضي به پلمپ شدن هيچ همكاري نيستم چون آينده خودم را در آينه امروز همكاران ميبينم
همکار پزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
باورم نمی شد وقتی خبر رو خوندم که اونم توی این شرایط بحرانی کرونایی این اتفاق افتاده.وقتی کامنت شما رو خوندم خیلی متاسف شدم. خیلی جالبه ک اینطوری از آسیب به هم صنفاتون خوشحال میشدید.این شروع آسیب ب سلامت عمومی با همکاری امثال شماست خوبه اگه ب مراکز انسانی سری بزنید و ببینید کجا و چطوری سرویس دهی میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
بخشی از صحبت ایشان بیراه نیست... همه میدونیم که دامپزشکان حتی در محل هایی به غیر از زیرزمین و بدون رعایت نکات انرژی اتمی در حال فعالیت رادیولوژی هستند!
ناشناس
| France |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
نوشته ت نماد يه دامپزشك كلاسيك تفرقه اندازه!
ناشناس
| Ireland |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
معضل این صنف وجود همکارانی با طرز فکر شما است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
خوب واقعیت همینه نباید نقشه ساختمان تغییر کند و یا فضاهایی مثل پارکینگ یا حیاط تبدیل به بخش درمانی و کافی شاپ شود ، وقتی خودمان رعایت نمیکنیم باعث اسیب به صنفمان میشویم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
کاملا این موضوع درست است و نباید تعجب کرد که شهرداری دامپزشکی را که تغییر فضای کاربری داده و مزاحمت ایجاد کرده است است پلمپ کند، بنده از سال ۸۵ کلینیک دام کوچک در ۳ منطقه مختلف شهرداری دارم هرگز مشکلی برایم پیش نمایده است.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
اداره دامپزشکی و نظام در هنگام صدور مجوز و تمدید باید با مواردی که کافی شاپ زده اند، پت شاپ نامناسب دارند، رادیولوژی بدون مجوز دارند، و یا فضاهای کاری را تغییر داده اند برخورد کنند تا به این شکل با پلمپ توسط شهرداری مشکل ایجاد نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
متخصصین رادیولوژی نامه ای به اداره کل زدیم و پیرو ان دکتر واعظی ابلاغ کردند که هیچ مرکزی حق فعالیت بدون پروانه انرژی اتمی نداد چرا نظام این افراد را قبل از بروز این مشکلات به هیات بدوی معرفی نمیکند؟!؟! تا برای کل صنف بروز مشکل نشود
دامپزشك ، سي سال سابقه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
نوع نوشتار ايشان باعث شد نكته مهمي كه اشاره كردند كم رنگ شود، همكاراني كه به ظاهر پيگير اين مشكل بودند فقط خود را در نظر گرفتند چون ساختمان مستقل مسكوني اجاره كرده بودند و شرايط دهها همكار ديگري كه مجبور شده اند در ساختمان غير مستقل كار كنند را در نظر نگرفتند و با اين نكته كه تاكيد بر مستقل بودن داشتند مي توان به اين نتيجه اين دوست همكار رسيد و بي دليل هم ناراحت نشده اند، و لطفا در خواندن پيام ها دقت كنيد و سريعا پاسخ ندهيد، به هر حال اين مشكل تمام صنف است و همه بايد در كنار هم باشند و منافع همه در نظر گرفته شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
اتفاقا این موضوع کاملا درستی بوده و جای فکر دارد، چرا باید بدون مجوز انرژی اتمی رادیولوژی داشت انهم در پارکینگ ساختمان مسکونی، داشتن کافی شاپ در بیمارستان هم درست نیست، داشتن پانسیون درکلینیک هم درست نیست
وقتی برخی خودخواهی میکنند و هرکاری میکنند دودش به چشم همه صنف میرود متاسفانه
همه باید در سایه قوانین عمل کنند و نظام و اداره هم باید حمایت کنند
متاسفانه در کشور ما فیلد حیوانات خانگی همیشه مورد ظلم بوده است
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
کاملا موضوع درستی بیان شده و موافق هستم
بنده ۸ سال در سوئد فعالیت میکنم اینجا هم دامپزشکی ها در فضاهای مشخص دامپزشکی فعالیت میکنند و شما نمیبینید در یک ساختمان یا بلوک مسکونی یک واحد دامپزشکی باشد قبل از صدور مجوز هم از همه نظر چک میشود
زمانی که در ایران بودم هم در تهران در ملک مسکونی با رعایت اصول فعالیت میکردم و هیچ مشکلی نبود متاسفانه علت اصلی مشکل زیاده خواهی برخی همکاران و عدم رعایت چهارچوب هاست که قبل از صدور پروانه باید توسط شبکه دامپزشکی چک شود از بنده در تهران زمان صدور پروانه رضایت همسایه ها هم خواسته شد
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
عالی گفتید
چرا رادیولوژی بدون پروانه انرژی اتمی دارند؟!
ناشناس
| Switzerland |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
خیلی مراکز هم دارن در نزدیکی ساختمان های شهرداری در ملک مسکونی با رعایت چهارجوب و بدون تغییرات ساختمان فعالیت میکنند کسی هم کاری ندارد
ناشناس
| Switzerland |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
خود دکتر محبی در این مصاحبه حضور دارند ۱۵ سال بیمارستان دارند
تا به حال هم پلمپ نشده اند
اتفاقا کافی شاپ هم دارند
پس مشکل جای دیگریست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
من کلینیسن دام بزرگ در شهرستان هستم و اینجا ما در مغازه کلینیک داریم در ورودی شهر و شهرداری هم کاری ندارد تازه احترام هم میگذارد. اما اگر ایشان رعایت نکرده چرا نظام و سازمان پروانه داده اند اگر هم رعایت کرده اکنون نظام و سازمان باید از ایشان دفاغ کنند یا اگر هم به اشتباه پروانه داده شده باید با مسئول ذی ربط برخورد شود
در دام بزرگ اغلب همکاران همراه خود سونگرافی و گاها برای اسب رادیولوژی هم دارند اما اگر هم داشتن رادیولوژی بدون پروانه برای دام کوچک ممنوع است باید ایشان به هیات بدوی معرفی شوند و در هر حال قبل از شهرداری باید تعیین و تکلیف شود و یا با شهرداری جلسه بگذارند. به هرحال دامپزشکان اجاره میدهند و از تعطیلی مطب متضرر میشوند و شاید این موضوع توسط همکاران دولتی درک نشود
دامپزشك
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
سالهاست در تهران كلينيك دارم و هيچوقت نه با شهرداري و نه جاي ديگري مشكل نداشته ام اما مشكل از جايي آغاز شد كه افرادي وارد اين صنف شدند كه منافع خود را ديدند و چون دير آمده بودند مي خواستند زود همه را دور بزنند و بازار را قبضه كنند و از اينجا بود كه عقيم سازيهاي به اصطلاح حمايتي كه عملا همان دامپينگ است شروع شد و تمام زحمات افرادي كه ارزش به كار خودشان قائل بودند را با شكستن قيمت از بين بردند و همين افراد كه توانسته بودند به اين ترتيب به بهانه حمايت از حيوانات خودنمايي كنند دچار غرور شدند، و همه مي دانند چگونه آتش درگيري با شهرداري شروع شد، درگيري بي دليل با خانم همسايه و تندخويي با او و نهايتا سماجت آن شخص و درگيري و شكايت پشت شكايت و نهايتا موضوع دامپزشكي را بولد كردند و باز هم دست بر نداشتند و اين شد كه همه را با خود به اين دردسر كشاندند، حيف كه زحمات زندكي ما را اين عده سوزاندند
کاراموز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
بیمارستان ............ که رئیس یا مدیر اونجا عضو .............. هست ! حیاط ش رو کرده کافی شاپ!! تو خود حدیت مفصل بخوان از مخمل!!
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
وقتی به ظاهر همکاران تصمیم می گیرن از هر فرصتی حتی کامنت ها به هم ضربه بزنن، انتظاری از سایر ارگان ها مثل شهرداری و... باقی نمی مونه، حالا شما دنبال چاه کن باش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
چون همیشه مشکل تراشی برای افرادی هست که موفق هستند
کلینیک سفید به طور واضح و مشخصی با سرعت زیادی مسیرهای پیشرفت رو طی کرده و متاسفانه افرادی هستند (تعداشون بالا) چشم دیدن این قضیه رو ندارند.... این یک حقیقته، به عنوان شخصی که خیلی جاها رو دیدم دارم نظر میدم، فکر کنم در چهارچوب کلینیک و حتی فراتر از اون مجهزترین کلینیک هستند و ای کاش بقیه هم جای این همه بخل سعی میکردند یاد بگیرند که چطور باید یک فضای درمانی رو اداره کنند... در ضمن این نوع نگاه شما بیانگر این هست که کلا از واژه زندگی اجتماعی و مدنیت و کنار هم بودن و همیاری بویی نبردید... امیدوارم همواره موفق باشند، و البته برای شما هم آرزوی موفقیت دارم. چون از نظر من در هر مشکلی همه ما باید کنار هم باشیم...
امیدوارم هیچ یک از همکاران صاحب کلینیک و بیمارستان هیچ وقت به مشکل برنخورند چون برای رسیدن به جایی که هستند خون دلها خوردند و شب بیداری ها کشیدند... هیچ کسی بدون تلاش محبوبیت به دست نیاورده... برای تلاش همکاران خودمون احترام قائل باشیم و کنار هم باشیم... اگر یک غیر همکار این جنگ داخلی بین خودمون رو ببینه خیلی میخنده به اوضاعمون...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
2
باید مراکز غیر معتبر و خارج از شان دامپزشکی را بست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
موافقم
ناشناس
| Poland |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
از نظر دولت سازمان دامپزشكي نا معتبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
کاملا درست است
ناشناس
| Canada |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
دقیقا چون به سایر صنف اسیب میزنند و کسی یک تخلف مسکند تخلف بعدی را راحتتر انجام میدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
4
به راستي بايد به سازمان نظام دامپزشكي افتخار نمود كه تونسته مشكل صنفي ما دامپزشك ها حل وفصل كنه، !!!!!!.......به راستي اين سازمان نظام دامپزشكي جز پول گرفتن از أعضايش واقعا كار ديگه اي انجام داده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
خود نظام مرکز رو جلوش نیوجرسی گذاشت شهرداری
دامپزشك
|
Poland
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
5
نظام دامپزشكي همچنان در خواب است
ناشناس
|
France
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
1
6
هفته بيش به بيمارستان .... كه توش كار ميكنم هم اخطار ماده صد دادن! اينجوري كه بيش بره همه بيكار ميشيم!
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
براي كلينيكي كه من كار ميكنم هم امده توي اين اوضاع اقتصادي بيكار بشيم كي خرج خانواده ما رو ميده نظام دامپزشكي ؟ يا دولت ؟ حالا اگر كرونا نگيريم تو اين مدت
ناشناس
| Switzerland |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
تا به این لحظه هیچ بیمارستانی پلمپ نشده و قانونا شهرداری حق پلمپ بیمارستان به علت ارائه خدمات شبانه روزی و اورژانس را ندارد
باید افراد به حقوق خود آگاه باشند
کاراموز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
قابل توجه ناشناس !! بیمارستان شبنه روزی اوینا در حضور خود من پلمپ شد که فرداش با دستور موقت باز شد
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
دوست عزیز نیوجرسی با پلمب تفاوت دارد
ناشناس
|
France
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
3
0
مگه جايي رو پلمب كردن؟! حل شده بود كه،
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
.........................
این مشکل باید بنیادی حل شود و ان رفتن دامپزشکی به زیر مجموعه وزارت بهداشت است
و گرنه این وضع پابرجاست و زور دامپزشکی هم بنظر نمیرسد
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
1
2
واقعا جای خالی نظام دامپزشکی در هر عرصه ای در دفاع از دامپزشکان حس میشه . اون از اداره کل دامپزشکی همدان که چند روز پیش با پلیس امنیت ! رفته بودن مرکز واکسن پلمپ کرده بودن و نظام منفعل دامپزشکی استان فقط نگاه کرده بود و چه بسا همکاری هم کرده بود و این هم پلمپ مراکز درمانی بدون هیچ ضابطه و بصورت سلیقه ای !
واقعا سازمان عریض و طویل نظام دامپزشکی در حمایت از صنف دامپزشکی کجای کار ایستاده ؟!!
تا کی توهین؟
تا کی هتک حرمت همکاران مقابل دامدار و مرغدار و ...
فریاد از این همه بیداد و برخورد سلیقه ای و ...............
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
متاسفانه چون مسئولین دامپزشکی بر خلاف پزشکی خودشان کلینیسین و فعال بخش خصوصی نیستند دغدغه ما را ندارند
در همین مورد هم اگر اداره دامپزشکی جلوی تغییرات ساختمان را گرفته بود کار به شهرداری نمیکشید
دامپزشك
|
France
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
7
4
حالا كلينيك هاي سگ و گربه بسته بشن مسئله ي مهمي هست؟؟؟ مردم نون ندارن بخورن
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
بيماريهاي مشترك انسان و حيوان تا حالا به گوشت خورده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
تو حرف نزن.
ناشناس
| Switzerland |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
این دید واقعا اشتباه است، به هر حال حیوانات خانگی بخشی از دامپزشکی و جامعه است لطفا تک بعدی نباشید
دامپزشك بدون اميد
|
Poland
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
1
2
از اينكه دامپزشك شدم پشيمون هستم و اميدي به اينده كاري ندارم هر كس به ما لگد ميزنه و خودمون هم براي بسته شدن يك همكار هلهله ميكنيم . اميد داشتم كلينيك داشته باشم و اينده كاري فوق العاده اي ميديدم ولي افسوس كه الان با اين نظام با اين فشار بر دامپزشك فقط به كار در فارم بسنده كردم و فقط ميخام از اين مملكت برم و سر در گمم
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
مهاجرت در بعد از فارغ التحصیلی بهترین کار، تا دیر نشده برو
همکار
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
2
2
نظام دامپزشکی چیکارست پس ؟ پیگیری مسایلی ک ب این حرفه آسیب میزنه ب عهده کیه پس؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
اول بر عهده خود دامپزشکان است، نباید کاری کنند که به صنفشان اسیب بزند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
1
0
خدا شاهده از درد شنیدن این سخنان گریه کردم.جای بسی تاسف که دکتر دامپزشک این حال وروزش است.
دانشجوي دامپزشكي
|
France
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
1
1
يعني الان درس خوندن ما الكيه؟! اينده مني كه عاشق دام كوچك هستم اينه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
شما از نظر علمی قوی باش، موقع تاسیس کلینیک چهارچوب ها را رعایت کن
داخل کلینیک کافی شاپ و پانسیون و بستری و رادیولوژی بدون مجوز راه ننداز و کار درمان بکن قطعا مشکلی نخواهی داشت و موفق خواهی شد
كلينسين
|
France
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
1
0
يه روز پليس امنيت، يه روز شهرداري، يه روز ماليات
واقعا نظام، سازمان، جامعه دامپزشكان، جامعه دام كوچك، جامعه دام بزرگ
اينا كجان؟!
دامپزشك
|
France
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
2
بنظرم از رئيس نظام دامپزشكي مصاحبه بگيرين كه هدف ش از رياست چيه دقيقا؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
انشالله در انتخابات خرداد ماه شورای مرکزی جدید و رییس جدید انتخاب میشوند
ناشناس
| France |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
هدفش تعطیل کردن دانشکده ی دانشگاه ازاد بافت بود که ........
جهت اطلاع این دانشکده همچنان برقرار هست و هیات علمی هم به زودی جذب میشه
دامپزشك جوان
|
France
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
1
0
منم مطب م ١٢٠ متر مستقله با درب جدا. خسته شدم اينقدر پول دادم به شهرداري.
كي ميشه درست بشه خداااا
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
شما کار اشتباهیی میکنید نباید رشوه بدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
به رشوه دادن افتخار نکنید کار اشتباهی است مامور بعدی رشوه نگیرد دچار مشکل میشوید
اگر مشکلی هست انرا برطرف کنید
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
مشکلم اینه که نباید در مسکونی کار کنم با اینکه مستقل هستم- پت شاپ کوچیک هم دارم که نباید داشته باشم
ناشناس
|
France
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
1
يادمه قبلنا جلوي بيمارستان دكتر فتاحيان هم نيوجرسي گذاشته بودن، مجبور شد جابه جا بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
البته مشکل ایشان رفع شد، الان در همان ملک فعالیت دامپزشکی برقرار است
اما ایا ایشان هم این حد جو و هیاهو به راه انداختند؟! ایا پلمب ایشان رسانه ای شد؟!
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
بیمارستان دکتر فتاحیان در میدان عطار تعطیل شد و الان رفته در شهرک سئول!! التماس تحقیق!! بعد کامنت نوشتن.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
ان محل در میدان عطار هم اکنون کلینیک دامپزشکی دارای پروانه در ارتباط با خود دکتر فتاحیان است چقدر اعتماد به نفس دارین
دانشكده ادبيات دانشگاه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
1
2
دامپزشكان عزيز، كلمه ي پلمب صحيح است نه پلمپ!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
هرچی پلمب با قدرت بیشتری انجام بشه ب به پ تبدیل میشه منظور اینه پلمب بسیار تأثر برانگیز و ناگهانی بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
1
2
واقعا خوشحالم که دامپزشکی رو رها کردم و الان دندان پزشکی میخونم.. میدونم که حداقا ایندم تامینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
شرمنده ام دوست عزیز که این رو عرض می کنم
با اینکه به قول خودتان دندانپزشکی می خوانید و احتمالاً از نظر خودتان یک جهش ژنتیکی پیداکرده اید نسبت به دامپزشکان اما هنوز خبرهای این صنف برایتان مهم است و به سایت حکیم سر می زنید و پیگیر هستید
آخر به شما چه ربطی دارد؟؟؟؟
شما بروید همان دندانپزشکیتان را بخوانید شاید شاید در آن .... شدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
واقعا این دیگه کیه که میاد خبرها رو میخونه! حالا دندون پزشکی هم خیرات ندارند که
ایمان آداودی
|
Japan
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
1
سلام. یکسری از همکاران بنده از این که دامپزشک هستند تاسف می خورند ولی همه چیز مربوط به رشته و شغل دامپزشکی نیست خیلی از مشکلات مربوط به خود شخص هم هست.بنده از اینکه دامپزشک هستم خوشحال ام و درآمد از خیلی از پزشکان بالاتر هست.مشکل اینجاست یکسری افراد که ناراضی هستند سواد و تجربه کافی ندارند البته یکسری از همکاران گرامی هم تجربه و علم بالایی دارند ولی متاسفانه به خاطر جو بد موجود در جامعه مشکلات براون ایجاد شده . با این همه به جای افسوس خوردن بیاییم تلاش کنیم با بالا بردن سواد کاری و تجربه هر چه بیشتر اهمیت جایگاه خودمان را به جامعه نشان بدهیم و منتظر کار مثبت از سوی ارگان هایی مثل نظام نباشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
2
3
این موضوع که فقط به فکر جیب خودمان باشیم خیلی خودخواهانه است.الویت آسایش وامنیت ساکنین شهر است.آنها دلیلی نداردآلودگی ها ومعضلات کلینیکهای دامپزشکی را تحمل کنند.کارشهرداری کاملا بجا بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
قطعا همکاران باید مراعات حال شهروندان را بکنند
متخصص جراحی
|
Turkiye
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
2
واقعا جای بیمارستان و کلینیکی که با کافی شاپ و پت شاپ و پانسیون داره کاز تجاری میکنه که در ملک با کاربری مسکونی نیست باید به مقررات و قوانین احترام گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
این موضوع کاملا درست است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
1
نظام دامپزشکی غیر از نامه نگاری هیچ کاری بلد نیست
پاسخ ها
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
کد خبر 20907 حکیم مهر در سال 1394 را بخونی متوجه میشی ساختمان نظام دقیقا همین مشکل را داره ، سری که درد نمیکنه رو دستمال نمیبندند. عنوان خبر : "ساختمان مرکزی سازمان نظام دامپزشکی توسط شهرداری تهران پلمپ شد"
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
توقع دارید نظام حمله نظامی کند؟!؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
1
به نظر میرسه مثل داستان دلفیناریوم اداره کل دامپزشکی استان تهران به کل اصلا مجوز داشتن این بیمارستانها و کلینیک ها رو در تهران منکر خواهد شد ...........................
الان ما برای این عزیزان نه وجود خارجی داریم و حتی ممکنه خودشون علیه ما اعلام جرم کنن
خجالت آورترین نوع مدیریت دولتی در خصوص بیمارستانها و کلینیک های دامپزشکی در جریان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
دقیقا نکته درستیست و برخی هم از این بی نظمی سو استفاده کرده و هرکاری دلشان میخواهد میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
1
2
نظام دامپزشکی وقتی پروانه صادر میکند لازم است دفاع کند وراهی برای اینکار برنامه ریزی شود در غیر ایتصورت باید نظام را تعطیل کنند وهرکس با مدرکی که از دانشگاه گرفته طبق قانون بین المللی میتواند کار دامپزشکی کند وهیج دادگاهی از نظر حقوقی اورا محکم‌کند ما صنف نیستیم که اتحادیه مارا تیید کند تا جواز کار بگیریم ‌پس نظام فقط مسکل آورین بحای مشکل کشا ‌وچوب بلای سر کار افراد صاحب صلاحیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
وقتی میگویند ساختمان نظام مرکز پلمپ شده است دیگر چه توقعی دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
این قانون بین المللی دقیقا چیست؟! در کشور امریکا هم ازمونی به نام نولی جهت فعالیت دامپزشکان فارغ التحصیل طراحی شده است
قبل از نظام هم این پروانه توسط سازمان صادر میشده است و وجود داشته است
هیچ همکاری هم نباید خارج از پروانه عمل کند داروخانه نباید ویزیت کند کلینیسین باید نسخه بدهد و دارو فروشی نکند
هر حیطه کاری بدون قانون تبدیل به جنگل میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
1
من در این خبر چندین بار کلمه ملک مستقل مسکونی را دیدم و این خطرناک است
به صورتجلسه منتشر شده در مجلس توسط حکیم مهر که در این خبر اشاره شده بود و این دوستان هم حاضر بودند مراجعه کردم و کلمه مستقل را دیدم
این بسیار خطرناک است چون ۹۰ درصد کلینیک های درمانی دامپزشکی ملک مستقل ندارند و قطعا مشکل ساز میشود
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
طبق قانون سازمان و اداره کل فقط به مکان هایی با درب مستقل مجوز میدن- واسه من که اینطوری بود و بیچاره شدم تا درب مستقل اونم زیررزمین پیدا کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
دقیقا، متاسفانه برخی فقط به فکر خود هستند
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
ملک مستقل با درب مستقل متفاوت است لطفا دقت شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
متاسفانه برخی دید شخصی دارند و فقط مواضع خود را پیگیری کرده و به دیگران اسیب میزنند و نگاه صنفی ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
1
وقتی اکثر بیمارستان ها کافی شاپ دارند، اکثر کلینیک ها رادیولوژی بدون مجوز و پانسیون دارند و نظام و اداره هم میبینند و کاری ندارند به ضرر من میشود که به قوانین احترام میگذارم و فقط وفق مقررات در کلینیک خود خدمات درمانی و پیشگیری ارائه میکنم
از نظام و اداره دامپزشکی خواهشمندم با شهرداری توافقاتی مکتوب کند و با متخلفین برخورد شود تا هم شان صنف حفظ شود و هم شاهد برخوردهای سلیقگی نباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
دقیقا همینطور است درست کار کنی دچار مشکل میشوی
اما متخلفین به راحتی فعالیت میکنند
ناشناس
|
Italy
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
1
اکنون در تهران چرا به همه مراکز دامپزشکی توسط شهرداری اخطار سراسری نمیدهد
حتما انها هم مستندات کامل ندارند و جزیره ای عمل میکنند حتی در یک منطقه هم با همه دامپزشکی ها یک شکل برخورد نمیشود
وقتی سلیقه ای عمل میشود یعنی قانون مشکل دارد و میبینیم اکثر مراکز مشکلی ندارند و اغلب شاکی خصوصی دردسر میشود
باید یکبار برای همیشه این مشکل حل شود تا همه با خیال راحت کار کنیم وگرنه شاید نوبت به ما هم برسد که حتی ملک مستقل هم نداریم و قطعا امکان تهییه ان را هم نداریم
و اینکار فقط در اختیار سازمان و نظام است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
1
باید قدرت سازمان و نظام دامپزشکی درحدی باشد که شهرداری به خود اجازه دخالت ندهد
البته چندیست این مشکلات گریبان پزشکان و وکلا را هم گرفته است
البته نظارت سازمان و نظام باید به شکلی باشد تا هیچ مرکزی هم فعالیت اضافه بر پروانه نداشته باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
1
اینجا ایران است در امریکا یا کانادا هر پزشک یا هر دامپزشک برای زدن مطب باید اگر آن دانشکده خارحی قابل فبول برای انها باشد امتحان ۱۰۰۰ سوالی جامعه مربوطه را بدهد اگر قبول شد در دامپزشکی دو سال در کنار دست یک کلینیک کار کند اگر ان کلینیک از همه نظر او را تایید کرد آن وقت میتواند کلینیک دایر کند نه در جلسات حاضر شود و بعد امتیاز بگیرد و‌ کلینیک بزتد صمنا‌ خود مسئولین این شغل دایم تجسس میکند کسی داخل خانه اس یا غیره بدون مدرک یا تابلو غیر قانون کار نکند نه در نظام نا که فقط دنبال کار افراد مجار است که چکار می کنند و انها با خیال راحت غیر مجاز و غیر دامپزشک تما کارهای در ارتباط با حیوان خانگی‌ و پرنده و وحوش را انجام‌ میدهند و نظام و سازمان دامپزشکی میگوید شما گزارش کنید تا نا پیگیری کنیم‌ بعد دادگاه با کمک وکیل جریمه نقدی میکند و شما یک دشمن زخمی لپ پن برای خود درست کردبد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
1
1
کارمای زندگی خودش را به این افراد ثابت کرد، وقتی قصد پلمب شدن مراکز غیر مستقل را داشتند باید فکر اینجا را هم میکردند
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
1
1
قابل توجه همکاران بی مشکل
بیمارستان اتیه پلاس هم نیوجرسی دم درش بود که جاشو عوض کرد- کلینیک دکتر یعقوبی کلینیک اینده همه رو شهرداری تعطیل کرد- چندتا کلینیک هم توی شهرک غرب اخطار و در خطر پلمب هستن.
ما امضا جمع کردیم که به خودمون نرسه- باز دم این همکاران گرم که هم وقت داشتن هر وجود که باعث شدن همه جمع شیم و امضا کنیم چهار جا مصاحبه کردن- از دکتر محبی خوشم نمیاد ولی بازم دو تا کلمه حرف میزنه
نظام تهران و نظام کل که بدرد ... میخورند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
کلا جاشون ۵۰۰ متر عوض شد و در منطقه و ناحیه قبلی شهداری خودشون هستند پس چرا الان باهاشون کاری ندارند؟؟؟؟
متاسفانه بعضا مشکلات دیگر و درکیری های خصوصی به شهرداری ربط داده میشود
ناشناس
|
France
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
1
0
دوستم سالهاست داره فعالیت میکنه - شهرداری منطقه 3 اینقدر اذیتش کرد که تابلوش رو اورده پایین- خانم دکتر فخاری عضو شورای شهر کمک ش کرد که شهرداری تاحدی دست از سرش برداره-
کاش نظام تهران- جامعه دام کوچک -اداره کل نظام کل حداقل یه کاری کنن-
بازم این همکارا خدا خیرشون بده که عرضه دارن و صداشون در میاد-
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
1
0
پس چرا برای این مورد که در همان منطقه است و مجلس هم نظر داد نشد؟!؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
مشکل شاکی خصوصیت
دکتر داود فخیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
1
0
این همه درس بخون که آرایشگر سگ و گربه نو کیسه ها بشید
ناخن سگشونو بگیرید برید دنبال کاری که نفعی برای کشور داشته باشه و در این میان باید دولت کمک کنه دولت پیشتاز باشه الکی مسوول فنی استخر پرورش ماهی میشن در حالیکه کپور رو نمیشاسن مسوول فنی مرغداری میشن هیچی از مرغداری نمیدونن میدونید چرا چون یا استادشون نمیدونن یا نمیخان یاد بدن چون خودشون کار میکنن
نظر شما
ادامه